Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalaisten KÄYTÖSTAVAT järkyttävällä tasolla

Vierailija
06.03.2024 |

Aivan näin järkyttävää se ei esim. 5-7 vuotta sitten ollut. Todella rupista on. Se, mikä tämän mielenkiintoiseksi tekee on se, että tämä ei koske enää murkkuikäisiä tai varhaisteinejä, vaan AIKUISIA eri ammateissaan. Olet sitten asioimassa terveyskeskuksessa, yksityisellä puolella, virkatehtävien hoidossa, kaupassa, asiakaspalvelutiskeillä ihan missä nyt kohtaa toisen suomalaisen, niin pitää varustautua räkäsuojalla ennenkuin kannattaa lähteä asioimaan. Mikähän suomalaisista on tehnyt aivan kerta kaikkisen pohjasakkakansan. Joka ainoasta paikasta pitäisi tehdä kantelu, reklamaatio tai valitus jonnekin, ei aika riitä enää niiden tekemiseen. Eikä tässä vielä kaikki, vaikka itse käyttäytyy asiallisesti, räkäklimppi saattaa siitä huolimatta lentää. Huh huijaa joo!

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on joku ukrainalainen joka google kääntäjän avulla haukkuu suomalaiset. Kuten heidän pressansakin haukkui euroopan kun ei saanut nyt just heti aseita.

Vierailija
22/30 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että media ja päättäjät ovat pääroolissa siinä minkälaisen käyttäytymistavan ihmiset ovat omaksuneet. Meillä on ollut pitkään äärimmäisen ihmisvihamielisiä hallituksia. Ihmiset eivät voi hyvin tässä maassa. Viranomaiset kohtelevat ihmisiä huonosti, koska tietävät, että valtio tukee sitä toimintaa. Suomesta on hyvää vauhtia tulossa totalitaarinen valtio.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenkki malli ,puhutaan kasvokkain etäisyys  jalka ja 3/4 tuumaa..

Vierailija
24/30 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä itse ole huomannut.

Jos kaikki, toisilleen tuntemattomat ihmiset tuntuvat kohtelevan sinua kuin paskaa, niin ainoa yhdistävä tekijä näissä tilanteissa olet sinä, joten ehkä olisi aika tarkastella omaa käyttäytymistä. 

EI sitä omaa k-päisyyttään itse huomaakaan. Mitenkäs sen omaan peiliinkatsomisen laita on? Kommenttisi perusteella toivon, ettei tule mitään syytä tutustua sinuun missään tilanteessa ja minkään syyn takia.

Niin, sitähän minä sanoin. Aloittaja ei näe, että ihmiset käyttäytyvät kuin kusipäät, sillä hän on kusipää. 

Vierailija
25/30 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nää metsäläiset oo koskaan osannu kohteliaita ja sulavakäytöksisiä olla.

Vierailija
26/30 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, että ihmisten käytöstavat ovat huonontuneet. Olen kuullut. Itse kohtaan huonoa käytöstä harvoin. Osaan olla joka paikassa ystävällinen, tervehtiä ja kiittää. 

Vierailija
27/30 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhaa siskot ja veljet,tästähän kehkeytyy kiihkeä ja erootinen ilmapiiri,menen metsään samoilemaan ja kuuntelemaan luonnonääniä,pikkulinnut jo visertää lemmenkutsuja toisilleen,alkaa kohta pesäntekoaika,tosin laiskimmat korjaa vaan entistä.

Vierailija
28/30 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muuttanut usein viimeisdten 10 vuoden aikana, myös ulkomaille ja suomessakin ja se mikä on aina suomessa ihmetyttänyt, että jos vaikka muuttaa uuteen paikkaan ja siellä on suomalaiseen tyyliin hiukan sosiaalisempaa porukkaa, niin ensi keskustelu voi olla jotain tämän suuntaista (ja usein on ollutkin) "ai, te olette uudet asukkaat?" "juu, tosiaan, on sisäänmuutt menossa juuri nyt" "käytkö jossain töissä?" Sitten siihen vastaus. "mikäs sun nimi on?"

missään vaihessa kyselijä ei itse esittäydy millään lailla. Ei kerro asuuko hän itse talossa, kuka hän on, tai käykö hän itse töissä.

Ulkomailla kun olen muuttanut, ihmiset esittäytyvät, kertovat missä asuvat ja keitä naapurissa asuu ja kuka on aina kotona ja kenen puoleen kannattaa kääntyä, jos vaikka ovikoodi ei tooimi ja toivottavat tervetulleeksi taloon. Illalla käydään kyselemässä tarvitaanko huonekalujen siirtelyyn apua ja kaikkea.

vaiikkei kaikissa paikoissa teitenkään mene juuri noin, niin suomessa tuntuu, että ns. vanhat asukkaat eivät koskaan esittele itseään, kyselevät vain uusilta, etgtä keitä oottee, mitä teette, mitkä teidän nimet on. Sitten kadotaan kuin pieru saharaan ja juorutaan muille naapureille mitä saatiin selville.

käytöstapoja nuokin. Ei ihme, että suomessa niin moni kokee olevansa yksinäinen.

Vierailija
29/30 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ja baarissakin, tai yökerhossa/tmv. jos joku mies vaikka yrittää tulla iskemään, niin välttämättä ei edes esittäydy. Ensimmäinen kyysmys voi olla "ootko sinkku, etsitkö seuraa". Ulkomailla yleensä ensin esitätytydytään itse, jutellaan small talkia ja jos tuntuu, että löytyy yhteistä ja kiinnosta on ilmassa, niin kysytään sitten, että oletko sinkku, etsikö seuraa, lähdetkö kanssani toiseen paikkaan viettämään iltaa.

Vierailija
30/30 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomailla yleensä ensin esitätytydytään itse,

Riipuu maasta mitä siellä tehdään.vink vink,pahintapaus voi olla ....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan