Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Persujen viha demareita ja ay-liikettä kohtaan kiihtyy

Vierailija
06.03.2024 |

https://www.is.fi/politiikka/art-2000010275186.html

Mielenkiinnosta kysyn: Eikö persuissa ole paljon miesduunariäänestäjiä? Miten persut on työntekijän puolella tässä tilanteessa?  

Kommentit (118)

Vierailija
41/118 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä mielestäni piiskataan vihaa persuja kohtaan.Melkeen joka aloituksessa pieksetän ja kiusataan persuja .Mikä teitä vasemmistoa vi ut taa? 

Olitko täällä viime hallituksen aikana?

Jos ette kestä samalla mitalla, lienee järkevää tulla pois sieltä hallituksesta.

Oin ja vieläkin hatuttaa ne Sannan avoimet rahakukkarot eli lahjukset. Se onnistui pilaamaan Suomen talouden todella . Nyt piileskelee. 

Ei pilannut eikä piileskele. 

Vierailija
42/118 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Persut toimitte omia etujanne vastaan?

Miksi innolla ajatte heikennyksiä palkkoihinne ja oikeuksiinne? Ja lisää rahaa omistajille teidän työstännne? Miksi? 

En pysty ymmärtämään. 

Yksinkertaisia ja tyhmiä riittää Suomessa. Eihän muuten vallassa Orpon hallitus. 

Yksinkertaisten vassaritollojen pitäisi saada vasemmistohallitus joka jakaisi heille viimeisetkin rahat.Ja tukia vaan lisää ettei tarvitse töitä tehdä vaan saa maata rauhassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/118 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen persuduunari ja vihaan vasemmistoa. Hallitus tekee just sitä mitä pitääkin.

Eli vie sinulta ja antaa omistajille. Vie myös oikeuksiasi. Miksi ihmeessä tällaista haluat?

Etkö arvosta itseäsi? Vai pidätkö itseäsi jotenkin parempana ja ajattelet, että minä en ole niin kuin noi muut duunarit? 

Vierailija
44/118 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persuilla meni pata jumiin kun kaikki eivät nielleetkään heidän valheitaan. 

Niillä ei ole mitään poliittista osaamista eikä minkäänlaista kykyä vetää mitään neuvotteluja. Kokoomus minkä tahansa muun puolueen kanssa olis ratkaissut nämä ongelmat jo ajat sitten, mutta persut vaan lällättelee ja aiheuttaa hirveän sekasorron. 

Vierailija
45/118 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pänniikö AY-mafia? Tässä linkkivinkit vastuullisille duunareille:

Äänestit hallituspuoluetta ja nyt liitto yrittää pakottaa sinut kapinoimaan itse kannattamaasi hallitusta vastaan? Et halua tukea ulkoparlamentaarista vaikuttamista? Tässä muutama vinkki tilanteen parantamiseksi:

https://www.ytkpalvelut.fi/liity-jaseneksi/

Vaihda perinteinen ay-mafiajäsenyys edulliseen YTK-jäsenyyteen. Se käy helposti muutamalla klikkauksella ja YTK hoitaa paperisodan puolestasi! Sinun tarvitsee vain ilmoittaa palkanlaskijalle, että ei tarvitse maksaa enää liiton maksuja. Rahaakin säästyy huomattavia summia.

https://www.kansalais aloite.fi/fi/aloite/13148 (kopioi osoiteriville ja ota välilyönti pois) 

Allekirjoita myös kansalaisaloite poliittisten lakkojen kieltämisestä. Täten turvaat työrauhan tuleville hallituksille. Muissa maissahan tämä poliittiset lakot on olleet kokonaan kiellettyjä, tai hyvin tarkkaan säännelty

Miksi yrität manipuloida ihmisiä? Anna jokaisen päättää ihan itse mitä haluavat, ei kuulu sulle.

Vierailija
46/118 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen persuduunari ja vihaan vasemmistoa. Hallitus tekee just sitä mitä pitääkin.

Entä kun osuu omaan nilkkaan, kenen syytä se sitten on?

Mutta kun ei osu. Sori siitä :P

Tietenkin osuu, kun kaikkiin osuu. Missä kuplassa luulet eläväsi? Ei sinun puolueesi tee sinusta vallanpitäjän suojattia ja parasta kaveria!

Vierailija
47/118 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon päästä Kokoomus ajaa Persut pois hallituksesta. 

Vierailija
48/118 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Purralla on sakset märkinä kun se leikkaa ja Rydmanin pamppu on luumumaisen kova kun se saa hakata palkansaajaa.

Persut on viimeinkin löytäneet todellisen tehtävänsä: suomalaisen pskakansan sotkeminen suohon.

Ja Sannan "sakset"  oli märkänä kun jakeli avustuksia "köyhille italialaisille ym". Ei lainannut, antoi. Anteeksi , jakoi. Rahaa siis. 

Etkö vieläkään muista sitä että Suomessa päätökset tekee hallitus ja eduskunta, ei yksi ihminen.

Vierailija
49/118 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teidän trolliautomaatissa on vikaa, tää viesti tuli jo aikaisemmin tähän samaan ketjuun. Vielä kerran: sama viesti vain kerran yhteen ketjuun. 

Vierailija
50/118 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä sitten tule tänne vinkumaan kun menetät työsi tai palkkaasi alennetaan.

Ainoat vinkujat ovat näissäkin keskusteluissa vassarit.Näkee ettei työt ole paljon rasittaneet kun on aikaa keksiä kaikenlaista.

Vierailija
51/118 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli vie sinulta ja antaa omistajille. Vie myös oikeuksiasi. Miksi ihmeessä tällaista haluat?

Etkö arvosta itseäsi? Vai pidätkö itseäsi jotenkin parempana ja ajattelet, että minä en ole niin kuin noi muut duunarit?

Ei multa mitään olla viemässä. Saikun voin maksaa vaikka 100% omasta pussista ja kannatan täysin sitä että lusmut laitetaan kilometritehtaalle. Myös oloneuvosten tukia on heikennettävä tuntuvasti. 

Vierailija
52/118 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Persut toimitte omia etujanne vastaan?

Miksi innolla ajatte heikennyksiä palkkoihinne ja oikeuksiinne? Ja lisää rahaa omistajille teidän työstännne? Miksi? 

En pysty ymmärtämään. 

Yksinkertaisia ja tyhmiä riittää Suomessa. Eihän muuten vallassa Orpon hallitus. 

Yksinkertaisten vassaritollojen pitäisi saada vasemmistohallitus joka jakaisi heille viimeisetkin rahat.Ja tukia vaan lisää ettei tarvitse töitä tehdä vaan saa maata rauhassa.

Muitako ei ole työttöminä ja tukien saajina kuin vassarit? Otahan asioista selvää ennen kuin tulet puhumaan paskaa.

Vierailija
53/118 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mihin se työ nyt yhtäkkiä katoaisi? :D

No mihin se yleensä katoaa? Ulkomaille, fuusioihin, työpaikan lakkautukseen. Kysy työttömiltä. Ei kenenkään työpaikka ole ikuinen!

Ja eikös ne lakot nyt lopeta koko Suomen teollisuuden?

Vierailija
54/118 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin osuu, kun kaikkiin osuu. Missä kuplassa luulet eläväsi? Ei sinun puolueesi tee sinusta vallanpitäjän suojattia ja parasta kaveria!

No kerropas omin sanoin miten se osuu meikäläiseen. 

Vierailija
55/118 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viikon päästä Kokoomus ajaa Persut pois hallituksesta. 

Ikävä kyllä ei aja. Pskakuskia tarvitaan.

Vierailija
56/118 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Purralla on sakset märkinä kun se leikkaa ja Rydmanin pamppu on luumumaisen kova kun se saa hakata palkansaajaa.

Persut on viimeinkin löytäneet todellisen tehtävänsä: suomalaisen pskakansan sotkeminen suohon.

Ja Sannan "sakset"  oli märkänä kun jakeli avustuksia "köyhille italialaisille ym". Ei lainannut, antoi. Anteeksi , jakoi. Rahaa siis. 

Etkö vieläkään muista sitä että Suomessa päätökset tekee hallitus ja eduskunta, ei yksi ihminen.

Sannan aikana päätökset teki hallitus eikä Sanna mutta nykyhallituksen aikana päätökset tekee Riikka?Eli näin vassarin mielestä.

Vierailija
57/118 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SAK=SDP eli punikkiorganisaatio

ja ay-mafian marionetti Lindtman nillittää

Vierailija
58/118 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainoat vinkujat ovat näissäkin keskusteluissa vassarit.Näkee ettei työt ole paljon rasittaneet kun on aikaa keksiä kaikenlaista.

Vain vassareitako on työttöminä? Lähde tälle väitteelle.

Vierailija
59/118 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mihin se työ nyt yhtäkkiä katoaisi? :D

No mihin se yleensä katoaa? Ulkomaille, fuusioihin, työpaikan lakkautukseen. Kysy työttömiltä. Ei kenenkään työpaikka ole ikuinen!

Ja eikös ne lakot nyt lopeta koko Suomen teollisuuden?

Ja vasemmisto mielestäsi kykenee estämään esimerkiksi työpaikkojen siirtymisen ulkomaille ja yritysfuusiot?? 

Vierailija
60/118 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kerropas omin sanoin miten se osuu meikäläiseen. 

Jos se ei osu sinuun, miksi meuhkaat täällä? Eihän sinulla pitäisi olla mitään syytä siihen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan