Prinsessa Catherinen sairaus ja sairausloma
Olen tässä miettinyt prinsessa Catherinen leikkausta ja siitä seurannutta kovin pitkää sairauslomaa. Luin, että kesäkuultakin olisi jokin edustustehtävä häneltä poistettu? Onko palstalla tietäviä, että mikä leikkaus (vatsan alueella) voisi jo ennalta määrättynä aiheuttaa/vaatia kuukausien sairausloman? Komplikaatiot ym ymmärrän, mutta jos jo ennalta määrättynä..? Olen myös miettinyt, että voisiko tämän taustalla olla jokin täysin muu asia kuin leikkaus? Väsymys, stressi, masennus, tms. Olen myös miettinyt, että onko häntä laisinkaan edes leikattu vai voisiko sairausloman syy olla jotakin ihan muuta? Niinpä, spekulaatiota kaikki pohdintani.
Niin tai näin, toivon, että hänen vointinsa hiljalleen kohenee ja hän voi palata takaisin tehtäviinsä.
Kommentit (4)
Voi olla, että prinsessa on työn julkisen luonteen vuoksi saanut tavallista pidemmän sairausloman. Esim.uuden avannepussin kanssa edustaminen voi olla vaikeaa, koska jos se hajoaa, nousee valtava kohu. Julkisessa työssä on eri realiteetit kuin tavallisissa toimistohommissa.
Mitähän hänen sairauslomansa teille kuuluu?
Näitä kaikkia on jo perusteelliusesti pohdittu ketjussa "Mutta missä on Kate Middleton?" Lue sieltä.