Jos ultran mukaan viikko vähemmän, kuin nlakortissa oleva la... Kumman mukaan " mielessäsi" lasket raskauden?
Kommentit (7)
Mulle teki ultrat lääkäri ja neuvolakortin laskettua aikaa ei muuttanut vaikka mitat oli viikon jäljessä ja neuvolakortin laskettu aika tehty np-ultran perusteella ja tämä viimeisin siis rakenneultra. Ei ne lasketut ajat neuvolakortissa ole AINA neuvolatätien tekemiä..
mutta meillä neuvolakorttiin vaihtuu automaattisesti ultrassa mitattu päivä.
mutta jo ekan kolmanneksen jälkeen alkaa geenit vaikuttaa kasvuun, joten heittoa saattaa tulla yli tai alle.
Vierailija:
Mulle teki ultrat lääkäri ja neuvolakortin laskettua aikaa ei muuttanut vaikka mitat oli viikon jäljessä ja neuvolakortin laskettu aika tehty np-ultran perusteella ja tämä viimeisin siis rakenneultra. Ei ne lasketut ajat neuvolakortissa ole AINA neuvolatätien tekemiä..
Nyt mukaan ohjelmaan on tullut myös np-ultra, siinä muutetaan la jos heittää 4 päivää tai enemmän.
Itselläni on pitkät ja epäsäännölliset kierrot, joten menkkojen mukainen LA oli ihan potaskaa. Sanoin sen heti np-ultran alussa ja ultraaja sanoi, että hyvä kun sanoin, sillä hän olis pelästynyt kun sikiö oli aivan liian pieni siihen LA:han nähden. Itse " tiesin" milloin hedelmöitys oli tapahtunut ja np-ultran mittojen mukaan heittoa siihen tuli yksi päivä! Neuvolakortin LA:han tuli pari viikkoa. Kierrot siis oli mulla 25-50 päivää...
Äitiyspäivärahaa hain sen sijaan neuvolan laskeman ajan perusteella, pääsin vähän aiemmin äitiyslomalle :)