Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolmiodraama Maikkarilla official

Vierailija
05.03.2024 |

Kiinnostava konsepti. Hermo vain menee tohon Mirellan jatkuvaan kiherrykseen.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Kolmiodraama - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (4992)

Vierailija
2541/4992 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin niin tykkään Terhistä, mukava olisi jatkossakin häntä nähdä jossain tv ohjelmassa. On oma aito itsensä. Jatkoon!!!

Terhin pitäs mennä ensitreffit alttarille ohjelmaan

Vierailija
2542/4992 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terhillä on nuorekkain nimi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2543/4992 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta järkytyin kun kuulin, että on 29v. Luulin 45v

Vierailija
2544/4992 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Sama

Vierailija
2545/4992 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saapa nähdä, tuleeko jossain vaiheessa ohjelmistoon Suomen Bachelorette. Paljosta vetoa, Salla on Bachelorette. Lienee jo hakenut Bachelorin seuraavallekin kaudelle. 

Vierailija
2546/4992 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut Tampereella Samin kuljettavana ja muistan kun ajattelin kyydin jälkeen, että en ole moiseen taksikuskiin ennen törmännyt. Epäkohteliaan oloinen tiuskija. Ikäänkuin se olisi asiakkaan vika, että tilasi taksikyydin.. Olen toki 30v mies, että kauniin nuoren naisen kanssa olisi ollut varmas eri ääni kellossa 

Vierailija
2547/4992 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä veikkaan, että siel on isot stondikset ollut baarissa

Vierailija
2548/4992 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kanssa ollut joskus n. vuosi sitten Samin kyydissä ja voin sanoa, että a) pelotti ja b) ahdisti kun tuli just sellainen fiilis, että en ole tervetullut kyytiin. Ja olen nainen ja nuori. 

Vierailija
2549/4992 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hittoa??? 😳😳😳 ei varmana ole 29v!

Salla ja Mirella on tosi kauniita ja nuoren näköisiä.

Vierailija
2550/4992 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mirella best 

Tällä trolli on jäänyt levy päälle....

Ei läheskään niin pahasti kuin Terhi parasihaninkaunein, SallaMirellarumiakiusaajia-trollilla. :D

Vierailija
2551/4992 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä siellä kauppareissulla siis tapahtui? Salla huusi täydessä kaupassa jostain sipuleista? Miksi? Ei kovin tasapainoisen ihmisen käytöstä.

Vierailija
2552/4992 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos suden shampoopesukommentista, sain hyvät naurut!

Vierailija
2553/4992 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kanssa ollut joskus n. vuosi sitten Samin kyydissä ja voin sanoa, että a) pelotti ja b) ahdisti kun tuli just sellainen fiilis, että en ole tervetullut kyytiin. Ja olen nainen ja nuori. 

En yhtään ihmettele, että asiakaspalvelutilanne on ollut tuollainen. Jännä kuitenkin, että on hakeutunut tuollaiseen ammattiin noin introverttinä ihmisenä. Masokisti?

Vierailija
2554/4992 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sami on vielä aspa ammatissa. Vielä kummallisempaa, että ei osannut käyttäytyä tuossa ohjelmassa. Ei olisi tarvinnut montakaan lausetta sanoa. Tuli hänestä melko epämiellyttävä vaikutelma. Koska ei pitänyt Terhistä ja Christiinasta naisena, niin ei katsonut edes silmiin, eikä puhunut mitään. Sallastasta piti, niin katsoi silmiin, hymyili ja puhui. 

Vierailija
2555/4992 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tää kääntyi Kolmiodraama X tempparit X teinibileet

Vierailija
2556/4992 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän nämä kaikenmaailman sokkona alttarille-ohjelmat jo ole nähty ja todistaneet että se ulkonäkö on todella iso asia pariutumisessa. Yleensä se on se ulkonäkö johon kiinnitetään huomiota. Jokin siinä on mihin huomio kiinnittyy ja mielenkiinto herää. Kun ei natsaa niin ei natsaa. Ensitreffit alttarilla-ohjelmassakin nähty ettei sitä tunnetta väkisin rakenneta vaikka kuin asutaan, reissataan ja terapioidaan yhdessä. 

Näissä ohjelmissa tyyppejä jotka vuosia olleet sinkkuina, ovat kokeilleet tinderit ja kaiken. Sitten luulevat että se random-tyyppi ohjelmasta on yhtäkkiä se oikea. Ihan naurettavaa. 

Vierailija
2557/4992 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtteri oli raasu, kun Salla mäkätti sille sipuleista

Vierailija
2558/4992 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salla on kauhea 

Vierailija
2559/4992 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtterilla ja Sannillahan oli rakentavat keskustelut. Harmi kun muuten eivät ole kiinnostuneita toisistaan kun heistä voisi luonteiden puolesta tulla hyvä pari. No ehkä heistä tulee hyvät ystävät. 

Mielenkiintoista minkälaisia puolia Sallasta on tullut ilmi kuten esim. raivokohtaus kaupassa. Kauniiksi sanottu Salla ei kiinnosta Valtteriakaan enää kun hänen todellinen luonteensa on paljastunut. Ulkonäkö ei merkitse kaikkea.

Vierailija
2560/4992 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mirella on selvästi säätänyt jotain Nilsin kanssa sillä metroreissulla. Ensin halunnut mennä Nilsin mukana Jollakseen, mutta sitten muuttanut mielensä ja menneet Mirellan kämpille missä Aki oli nukkumassa. Ja vaikka Nils ei yksityiskohtia kertonutkaan, niin sanoi että ei varmaan Akista kivalta tuntuisi tällainen aloitus hänen ja Mirellan suhteelle. Eli jotain siellä on Akin selän takana puuhattu.

Mirella kohteli ensin Joonatania törkeästi hehkuttaessaan Akin näkemistä ja Akin kanssa nukkumista ym. Ja nyt kuitenkin Akin tietämättä sääti jotain Nilsin kanssa joka vaikutti aidosti kiinnostuneelta Mirellasta mutta surulliselta nyt ei sitten kelvannutkaan kuin hetken huviksi. Ja Aki parka ei tiedä mitään. Kun tuli ilmoitus että kaikki osallistujat tapaavat vielä keskenään, Mitella heti panikoi ja sanoi että toivottavasti siellä ei puhuta menneistä. Pelkää että Aki saa tietää. Pinja ja Aku sanoivat että kuulleet yöstä eri versiot Mirellalra ja Nilsiltä. Kumpaa uskotte?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi