Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Epäilen mieheni kaverin haistelevan käytettyjä alushousujani

Vierailija
05.03.2024 |

Onko muille käynyt koskaan näin? Kannattaako asiaan reagoida mitenkään?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran vaimon kaverin luona pyykkikorissa oli vielä kostean tuntuiset ihanasti pillulta tuoksuvat pikkarit. Olin vähän vaikeana kun olin niitä impannut vessassa käydessäni, ja sen jälkeen ajatukset vain harhailivat koko ajan siihen, mitä kämpässä mahtoi olla ennen kyläilyämme tapahtunut. Tämä kaveri oli siis sinkku.

Vierailija
42/48 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnyttäneen naisen tisuliliveissäkin on aromeita, sillä alueella jossa nännipiha niissä on. Nämä aromit tulevat Montgomeryn rauhasista, ne ovat öljyrauhasia, joita löytyy nännipihassa (areolassa), etupäässä kehällä nänniä kiertämässä, ne aktivoituvat kun nainen imettää lasta, taikka on seksuaalisesti kiihottunut, näyttävät hieman finneiltä. Ne tuottavat öljyisiä eritteitä (lipoidinesteitä) jotka aiheuttavat vauvassa, tuoksun avulla, kiinnostusta nänneihin. Mies tunnistaa myös helposti tämän lämpimän täyskerman tuoksun, puuhatessaan huulillaan naisen nännien kanssa. Nämä rauhaset kehittyvät naiselle vasta oltuaan ensikerran raskaana joitakin kuukausia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran vaimon kaverin luona pyykkikorissa oli vielä kostean tuntuiset ihanasti pillulta tuoksuvat pikkarit. Olin vähän vaikeana kun olin niitä impannut vessassa käydessäni, ja sen jälkeen ajatukset vain harhailivat koko ajan siihen, mitä kämpässä mahtoi olla ennen kyläilyämme tapahtunut. Tämä kaveri oli siis sinkku.

Tarkoittaa "vaimon kaveri" tässä vaimon ystävätärtä vaiko vaimon kaverimiestä?

Vierailija
44/48 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään kannata. 

Vierailija
45/48 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap,jätät kalsaris vaan ympäri kämppää niin voit nähdä kun niitä nuuskitaan.Mieluiten vielä semmoiset missä on jarrutusjäljet märistä pieruista hernekeiton jäljiltä.Aaaaah!

Vierailija
46/48 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain homo jättää tilaisuuden käyttämättä, jos käytettyjä pikkareita on lähistöllä.

Keskittyy miehen kalsareihin ja boxereihin.

Vierailija
47/48 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuhousuja nuuskii ne jotka eivät ole päässeet vielä muutamaa pillua enempää nuuskimaan ja nuolemaan.Muutaman kymmen eri pillun nuolemisen jälkeen ei ole tarvetta enään pikkuhousuja nuuskia.

Vierailija
48/48 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

14-vuotiaan teinin pimppi ja pylly on huumaavaa pöksyistä nuuhkiessa!

M55