Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Epäilen mieheni kaverin haistelevan käytettyjä alushousujani

Vierailija
05.03.2024 |

Onko muille käynyt koskaan näin? Kannattaako asiaan reagoida mitenkään?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä vinkkejä kiitos! Taidan ruveta haistelemaan pikkareita.

Vierailija
22/29 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistelen kuolleita ruumishuoneelta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano nauraen vierailijoille, että seksileikeissänne vaihdatte miehesi kanssa alusvaatteita. Kalpeneeko vieras?

Vierailija
24/29 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jätät niitä haisteltavaksi, jos tällaista epäilet? Ota alushousut pyykkikorista pois, kun kaveri tulee kylään. 

Vierailija
25/29 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse aika vahvasti luulen, että eräs kaverini tekee tätä aina kylässä käydessään. Lähinnä vähän huvittavaa ja jopa hieman imartelevaa :D

Oon jo jonkun aikaa jättänyt tuoreimmat pikkarit pyykkikorissa päällimmäiseksi niin pääseepähän hän sitten vähemmällä penkomisella. Ei se oo niitä koskaan sentään sotkenut, joten antaa nuuhkia. Kuuluu miehen luontoon!

ei normaalia. meillä on ain ollut vierasvessa, joten ei asiaa mennä kylpyhuoneesee. lisä aina ollut lukollinen kylpyhuonnen pyykkikaappi. pidän sen lukossa ja avain piilossa.  hanki edes lukollinen komero. 

Vierailija
26/29 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilkaa laittaa puhtaita kuivia pikkareita näkyvästi pesukoneeseen ja ottakaa kuva ikkunan kautta asennoista. Vieraiden lähdettyä voitte verrata niiden asento kuvan asentoon.

Vierailija
27/29 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä haistelen vaimoni parikymppisten tyttärien alushousut aina kun käydään kyläilee.. 

T: setämies

Samoin tuli tehtyä exän kolmen tyttären alushousuille kun asuttiin saman katon alla. Kaikki olivat siis jo liki täysi-ikäisiä. Jännä miten kolmen sisaruksen pillut tuoksuivat aivan erilaiselle😃

Vierailija
28/29 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yleistä. Kerran miehen kaveri tuli vessasta kahvipöytäänkin minun pikkarit päässä, en reagoinut mitenkään.. 😉

Vierailija
29/29 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin kaverin vaimon käytetyt alushousut. Hintaan sisältyi kuva, jossa housut päällä.

Väittäisin, että win-win tilanne.