16-vuotias poika ei suostu syömään kouluruokaa ja sanoo, että jonot on niin pitkät. Annan siis ruokarahaa aamuisin mukaan
Kommentit (21)
Tyhmästä päästä saa kärsiä koko kroppa 😩
Vaikka tässä valtiossa on kaikki ihan päin bersettä ja korruptio jyllää nykyisin pahasti kaikkialla, yhdestä asiasta mä en ole koskaan valittanut ja se on nimenomaan kouluruoka ja muut instituuttien ruuat mitä on olemassa tässä valtiossa.
Se ruoka on oikeasti hyvällä tasolla verrattuna moneen muuhun paikkaan, sitä kannattaisi myös syödä mielummin kuin hake kaupasta jotain donitseja.
Olkoon nälässä jollei ilmainen (siis muiden veroina maksama) ruoka kelpaa.
Tuolla tavalla moni yläasteikäinen ja lukiolainen saa hankittua tupakka- ja olutrahat.
Ei teinin vanhempien tulisi olla noin sinisilmäisiä.
Eipä kannata uskoa ihan mitä tahansa.
Juuri uutisoitiin etteivät nuoret syö kouluruokaa, kylläisiä nämä pennut. Äiskät itkevät kun Purra vie rahat eikä Kelan luukulta irtoa enää kuten ennen. Kylläisiä possuja kasvattavat.
Ap poikasi ostaa jotain päihteitä, tupakki ei enää oo mitään eikä mällikään.
Ei kukaan täällä estä antamasta rahaa lapselle. Tottakai saat antaa. Mun lapsi käyttää omia rahojaan mitä on lahjaksi saanut. Eipä tartte muuten antaa.
Kai se on jotain parempi syödä, kun ei mitään. Onko kaupassa mitä vaihtoehtoja mukaan otettavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka tässä valtiossa on kaikki ihan päin bersettä ja korruptio jyllää nykyisin pahasti kaikkialla, yhdestä asiasta mä en ole koskaan valittanut ja se on nimenomaan kouluruoka ja muut instituuttien ruuat mitä on olemassa tässä valtiossa.
Se ruoka on oikeasti hyvällä tasolla verrattuna moneen muuhun paikkaan, sitä kannattaisi myös syödä mielummin kuin hake kaupasta jotain donitseja.
Woke on tosin iskenyt jo kouluruokaankin, pakottavat syömään kasviksia...
Poika ei tupakoi eikä käytä alkoholia. Olen nähnyt kuitteja taskuista,kun pesen pyykkiä. Niin ihan on kaupassa ostanut evästä.
Tuolla tavalla kasvatetaan nirsoja ja kärsimättömiä ihmisiä, jotka kuvittelevat että heille kuuluu parempi kohtelu kuin muille
tuolla tavalla niitä syömishäiriöisiä pullasorsia kasvatetaan. Ei kelpaa, kuin joku erikoiseväs.No, hyvä jos ei ole rahasta pulaa ja ehdoin tahdoin haluaa lastaan syöttää höttöeväillä.
Olenkin aina ihmetellyt keitä ne teinit on, jotka käy kaupassa välitunneilla. Nyt selkis.
Aina ei elämässä saa kaikkea heti nyt, vaan joskus joutuu tosiaan jonottamaan.
Evästä? Eli paistopisteen lihapasteijoita, berliininmunkkeja ja energiajuomaa. Hyvää oloa loppupäivään ja terveysriskejä loppuelämään👌🏻
Mutta annas olla, kun ilmoitetaan, että jonain päivänä ei jostain syystä ruokaa olekaan, niin some repeää!
Nyt äkkiä soittamaan koulun reksille, että teidän Nico-Tapanin täytyy päästä jonon ohi, että ehtii syömään! Ei teidän Nico-Tapanin kuulu jonottaa niinkuin muiden! Onkos N-P muuten jo amiksessa?
Syö kuitenkin koulussa ja ostaa jotain muuta rahoilla.