Facebook kirjasi minut pöytäkoneelta yhtä-äkkiä ulos!
Kokeilin puhelimella, ensin näytti normaalisti sisäänkirjautuneena, sitten ilmoitus, istunto vanhentunut, kirjaudu uudestaan. Yirtän ja ei anna kirjautua, koneella väitti että salasana on väärin. Puhelimella sanoo tapahtui odottamaton virhe, yritä kirjautua uudelleen. Mitä tämä nyt on? Onko muillakin vai onko minulla joku ongelma nyt, tili kaapattu?
Kommentit (82)
Todennäköisesti päivittävät jotain
Voi kamalaa. Itse säästyin tältäkin episodilta kun lopetin facen käytön 7 vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti kaatui lopullisesti.
No toivottavasti ei. Kaikenlainen turha p*ska sietääkin hävitä, mutta kyllä se face on ihan hyödyllinen esim. harrastusasioissa.
Sama juttu. Harmi vaan kun kohta on Reko ja se toimii vaan Facebookissa. Tilaukset on kyllä paperilla mutta jos toimittajat on laittanut jotain viestiä, esim keneltä tilauksen voi noutaa, sitä tietoa en nyt näe. Pitää vaan luottaa että jokainen toimittaja on itse paikalla
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu. Harmi vaan kun kohta on Reko ja se toimii vaan Facebookissa. Tilaukset on kyllä paperilla mutta jos toimittajat on laittanut jotain viestiä, esim keneltä tilauksen voi noutaa, sitä tietoa en nyt näe. Pitää vaan luottaa että jokainen toimittaja on itse paikalla
Oikeasti? Miten joku liiketoiminta voi olla pelkän facebookin varassa??
Samis. Tabletilta katkaistiin. Ensin välähti pyyntö hyväksyä evästeet, istunto katkesi ennenkuin ehdin mitään tehdä. Kiitos teille muille, jotka kerroitte asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Jospa Putleri kaapannut facen?
Nimi vaihtuu zbookiksi.
Ei toimi pöytäkoneella, puhelimella tai tabletilla, eikä kannettavallakaan Fb saati Instagram.
Eli vika on Metan päässä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska se on suoramyyntiä tuottajalta suoraan asiakkaalle ilman välistävetäjiä.
Onneksi YouTube sentään toimii. Niin on sentään jotain tekemistä.
Venäjä nukettaa Facebookia nyt täysillä! Valmistautukaa, loppu on lähellä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mikään syy pystyttää sitä facebookiin. Tyhmyyden huipentuma. Osa potentiaalisista asiakkaistakin jää ulkopuolelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mikään syy pystyttää sitä facebookiin. Tyhmyyden huipentuma. Osa potentiaalisista asiakkaistakin jää ulkopuolelle.
Ehdota ihmeessä parempaa alustaa?
Instagram myös poissa käytöstä.