Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sokos hotelli varaus on

Vierailija
05.03.2024 |

Aivan luokatonta.

Asiakaspalvelu: Varatakaa netistä.

Menen nettiin. Sadan varmenteen kautta- enkä silti saa varattua.

Soitan uudelleen asiakaspalveluun- kerron, ettei netissä onnistu. Kysyn voinko varata puhelimitse, koska netistä ei onnistu.

Juu, voit mutta tällä se on sitten kalliimpaa.

Ottaa niin pattiin.

Saat apua, jos et itse tee sitä hommaa, mikä kuuluisi asiakaspalvelulle. Ja kun pyydän apua, niin minulle sanotaan, että MAKSA LISÄÄ!!!

HUONO. 

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on sitä samaa kuin yksityistäminen.

Maksa maksa. Tee itse. Maksa.

Tervitse meidän hinnat, mutta maksa lisää.

Vierailija
2/16 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis tee meidän hommat, mutta MAKSA!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää kännykkäaika teettää sen, että me asiakkaat tehdään se duuni, sitten me maksetaan vielä se duuni.

Vierailija
4/16 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketuttaa.

Vierailija
5/16 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainoa. Kokemusta on.

Remontoivat yhden hotellin asuinkelvottomaksi. Uudet kiinalaiset muovipinnat kaikkialla. Kaveri sai hengitysoireita.

Vierailija
6/16 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole ainoa. Kokemusta on.

Remontoivat yhden hotellin asuinkelvottomaksi. Uudet kiinalaiset muovipinnat kaikkialla. Kaveri sai hengitysoireita.

Oikeesti? Olenkin miettinyt, miksi menen ihan tukkoon uusissa remonuoiduissa tiloissa. Tai kesällä olin yhdessä hotellissa, jossa oli tehty remontti.

Vierailija
7/16 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Booking.com tai hotels.com

Vierailija
8/16 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Booking.com tai hotels.com

Kirjoitin tämän, mutta muistin samantien, että S-ryhmän hotellit on halvempia, jos varaa suoraan heidän sivuiltaan ja on S-kortti. Suosittelen toisen firman hotelleja.

Vierailija
9/16 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on kyllä verkossa onnistunut. Pitänyt tosiaan tunnistautua s-pankkiin jos haluaa sen s-korttihinnan. 

Mutta siinä ole oikeassa että se on naurettavaa etteivät puhelimessa voi sitä halvempaa hintaa antaa. Itse soitin kerran keskellä yötä kun yhtäkkiä tuli pikainen tarve majapaikalle. Sanoi että kannattaa varata netistä niin saat halvemmalla. Tietysti jos rahaa olisi ollut kuin roskaa niin olisin sen siinä puhelimessa varannut mutta ei muuta kuin nettiin varaamaan ja sitten hotelliin. Voivatkohan tiskillä antaa sen alehinnan vai pitääköhän siinäkin alkaa varailemaan netin kautta!?

Vierailija
10/16 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ymmärrä, mikä siinä netissä varaamisessa on muka niin hankalaa. Juuri varasin itsekin Sokos hotellin huoneen netistä.

Vierailija
11/16 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se kävi meidän työpaikallakin. Palkkalaskennan työn tekee nyt duunari itte.

Ota kuittikopiot ja pistä itse ne laskut. Ennen teki palkanlaskenta.

Meille duunareille ei yhtään enempää palkkaa makseta, vaikka alettiin tehdä nuo duunit.

-se on ihan eri tehdä noita satunnaisestiKuin että tekisi jo rutiinillamenee monta tuntia aikaa tässä duunarihomman sivussa.

Vierailija
12/16 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä ymmärrä, mikä siinä netissä varaamisessa on muka niin hankalaa. Juuri varasin itsekin Sokos hotellin huoneen netistä.

Ei se haittaa, vaikket ymmärrä.😳🌸👋

Vierailija
13/16 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi sua😰

Vierailija
14/16 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä on kyllä verkossa onnistunut. Pitänyt tosiaan tunnistautua s-pankkiin jos haluaa sen s-korttihinnan. 

Mutta siinä ole oikeassa että se on naurettavaa etteivät puhelimessa voi sitä halvempaa hintaa antaa. Itse soitin kerran keskellä yötä kun yhtäkkiä tuli pikainen tarve majapaikalle. Sanoi että kannattaa varata netistä niin saat halvemmalla. Tietysti jos rahaa olisi ollut kuin roskaa niin olisin sen siinä puhelimessa varannut mutta ei muuta kuin nettiin varaamaan ja sitten hotelliin. Voivatkohan tiskillä antaa sen alehinnan vai pitääköhän siinäkin alkaa varailemaan netin kautta!?

Ei, siinä respassakin ohjaavat myös nettiin. Mutta joissain on aulassa kone ja netti sitä varten. Sitten kun on itse räpeltänyt siinä varauksen, voi mennä jonottamaan tiskille ja kertoa että on varannut huoneen. Ja saa avaimen. 

Vierailija
15/16 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakaspalvelu henkilöstöä on rankasti vähennetty, juuri hotelleista ja ravintoloista.

Täss kaupungingissa olli juuri yt-neuvottelut S-ryhmällä.  30 henkilöä vähennetään ja niistä puolet hotellii-ja ravintola puolelta.

Samahan se on pankkien kanssakun. Ei siellä ols enää virkailijoita, itse pitää kaikki hoitaa.

Sama vakuutusyhtiössä, ei edes toimistia joka kauoungussa, kaikki hiudetrava netin kautta.

Samoin bussiliput, junaliput, konserttiliput.

Pian ei näe lääkäräkään, sillä monet kevyemmäf vaivat hoidetaan etänä: puhelimessa tai videopuheluna.

Myös yurtykset ovat säästökuurilla.  Vois aattella siivojiienkin kauheaa työmäärää hoteilleissa ja yritksissä ja julkisella.  Minimiin vähennetty työntekijät kaikkialla.

Vierailija
16/16 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on vissiin kunnon boomer.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi