Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kuluja muualta tulleesta aiheutuu?

Vierailija
05.03.2024 |

Kun hankitaan asunto ja saa ilmaiset tulkit ja huoltomiehet ja henkilöitä hankkimaan varusteita, kodinkoneita ja tarvikkeita ja kallista opastusta.

Sitten on sos.tuet ja erityiskoulutukset ja tarvittavat terveyspalvelut ja muut he hekin tarvitsevat.

Lapset tarvitsevat kouluissa eritysopetusta ja monet päätyvät rikoksen tielle ja tulee erittäin suuria sivukuluja.

Varmaan paljon muutakin....?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vaikka tulisi töihin niin siivooja maksaa veroja jotain 200-300e ja jos joku käyttää perheenyhdistämistä ja tuo tänne 6 henkisen perheen niin tuet on jotain 4-5 tonnia, siitä ei paljoa tuo 2-3 sataa veroja kata?

Mitenhän tämänkin kannattavuus on laskettu?

Vierailija
2/5 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

koulussa tuli vesivahinko kun huippuosaaja ei ilmiottanut mitään rättipatterin vuotamisesta, näin niitä kustannuksia kertyy

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastapäisessä kerrostalossa on paljon muualta tulleita, siellä käy noin 3 kertaa viikossa viemäriauto ja paloauto ja luulen, että tuo kiinteistö menee aika heikkoon kuntoon ja vesivahinkoja tulee todella paljon ja rakennus lienee kohta purkukuntoinen.

Vierailija
4/5 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastapäisessä kerrostalossa on paljon muualta tulleita, siellä käy noin 3 kertaa viikossa viemäriauto ja paloauto ja luulen, että tuo kiinteistö menee aika heikkoon kuntoon ja vesivahinkoja tulee todella paljon ja rakennus lienee kohta purkukuntoinen.

Jokunen vuosi takaperin muistan, että jossain pääkaupunkiseudulla m-muuttajat olivat keksineet pystyttää kasvimaan parvekkeelle. Mullat lattialle ja eikun kastelemaan...

Vierailija
5/5 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no. Mun mies tuli valmiin korkeakoulutututkinnon kanssa ja hyvällä toisen maan maksamalla palkalla alkuun ensimmäiset vuodet. Osti oman asunnon Helsingistä. Osaa itse tehdä pikkuremppaa, mutta isompiin remppoihin ollaan palkattu ammattilaiset hommiin. Lapset oli yksityisessä päivähoidossa ennen kouluun menoa. Nykyisin normaalissa koulussa, joka menee kaikilla loistavasti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi