Voinko mennä Suviseuroihin, vaikka en ole lestaadiolainen
Kommentit (13)
Ne vievät sinut suolle ja surmaavat salaisessa rituaalissa julmasti.
Toki voit mennä. Sinuun ei kiinnitetä juuri huomiota.
Suviseuroissa käy paljon ulkopuolisia.
Itsekin kävin uiteliaisuudesta, kun oli naapurikylällä suviseurat.
T: nimim. Assburger
Aina orgioihin yksi vääräuskoinenkin mahtuu.
Voihan sitä h.ssiä alaikäistä sukulaistyttöään, vaikkei olisikaan uskossa.
Ota kondomeja mukaan. Seuroissa on tarjolla "matkamuistoja"...
Minäkin olen ollut mukana vaikka olen vain tavallinen kristitty. Siellä on niin ihana tunnelma ns tavallisten asioiden parissa; ollaan perheinä yhdessä, pelaillaan ja grillaillaan, jutellaan elämästä.
Ei ole kukaan kysellyt sen tarkemmin vakaumuksen perään.
Olen käynyt ja on ollut matkailu-auton peti kovalla käytöllä. Seuraa löytyy kyllä.
Nämä seksi-provot täällä on typeriä, tietysti sinne voi lähteä mukaan jos haluaa nauttia päihteettömän viikonlopun ja perhekeskeisistä arvoista eli mitään ördääämistä siellä ei sallita. Mutta jos kunnioittaa muita ja muiden uskoa, on tervetullut mukaan fiilistelemään tunnelmaa.
Mene sinne ja huuda kuinka jumalaa ei ole
Vierailija kirjoitti:
Nämä seksi-provot täällä on typeriä, tietysti sinne voi lähteä mukaan jos haluaa nauttia päihteettömän viikonlopun ja perhekeskeisistä arvoista eli mitään ördääämistä siellä ei sallita. Mutta jos kunnioittaa muita ja muiden uskoa, on tervetullut mukaan fiilistelemään tunnelmaa.
Minä taas uskon, että ne ovat peräisin siitä, että siellähän tottakai pyörii paljon myös heitä, jotka ovat vain uteliaita tai sitten uskosta lähteneitä, mutta tapahtumaan kiintyneitä. Tottakai heidän joukossaan kuteutumistakin varmasti tapahtuu ja siitä on jutut "riettaudesta" jota lestisten juhlissa tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten gapardi ja preservatiivit aina ennen loppuvat lähikuntienkin kaupoista, kun seurapaikkakunnissa oli enemmän vaihtuvuutta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten gapardi ja preservatiivit aina ennen loppuvat lähikuntienkin kaupoista, kun seurapaikkakunnissa oli enemmän vaihtuvuutta?
Paljonhan kaikenlaista väitetään. Sekin on ihan höpöpuhetta, ettei lestadiolaisilla saa olla ikkunallista pesukonetta.
Voit mennä eikä tapahdu mitään, jos et itse halua. Olen itsekin käynyt kun oli seurat lähialueella.