Seksielämä kuolee
Ajatteletteko koskaan kumppanin tarpeita vaikka itsellä ei mieli tekisi? Teettekö asian eteen mitään?
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Monta kertaa olen naisen tyydyttänyt velvollisuuden tunnosta.
Kuten myös. Mutta nyt kun eukko vanheni niin ei tee mitään minulle - kaduttaa kun olin niin kiltti että pidin huolta naiseni tyydytyksestä. Eipä toimi toisinpäin
Ihme suhteita. Kyllä mä aina olen vaikka tyydyttänyt miehen kädellä tai suulla, jos ei oo tehny mieli tai on vaikka menkat ja häntä haluttaa. Miksi ihmiset on tuollaisissa suhteissa?
Eläin kunta kuolee (ihmisen toimien takia.)
Meret ja niiden elävät kuolee (ed.sama juttu.)
-
Mihin sä sitä 's'-asiaa oikeesti sitten tarviit?
Ei mihinkään. Kaikki kun kuolee..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Muuten hakee huomion muualta.
Kuka ei haluaisi kumppanille silti hyvää vaikka ei omia haluja olisi. Runkkaan miestäni ja niin kuin edellinen vastaaja. Kannustan runkkaamaan
Olisko liian iso vaiva levittää jalkoja vaikka mieli ei tekisi.
Ei kaikki halua seksiä niin, että toista ei voisi vähempää kiinnostaa. Haluaisitko itse panna sellaista, joka vaan makaa ja odottaa, että saat homman loppuun?
-Eri
Vierailija kirjoitti:
Ihme suhteita. Kyllä mä aina olen vaikka tyydyttänyt miehen kädellä tai suulla, jos ei oo tehny mieli tai on vaikka menkat ja häntä haluttaa. Miksi ihmiset on tuollaisissa suhteissa?
Näin se terve suhde toimii. Jos ei halua suuhun ottaa, niin ei paljoa vaadi että kädellä tyydyttää.
Silloin katsoisi toisenkin napaa eikä vaan omaa!!
Kyllä runkkaan miestäni. Nautin kun näen toisen nauttivan. Mies hyvällä tuulella, eikä kiukuttele puutteessa. Tämä myös toisinpäin
Naisessa vikaa ettei halua miehelleen hyvää. Joskus ollaan keskusteltu naisten kanssa tuosta ja ovat kyllä tehneet miehensä tyytyväiseksi. Kaikki eivät ole edes naimisissa, eivätkä asu saman katon alla. Sopivat ajan milloin mies tulee "runkattavaksi" kahville. Laitan välillä kuvan miehelle että voi hoitaa itse. Hyvä mieli siitäkin.
N36
Eipä ole eläissäni paljoa tarvinnut runkkailla, muutama kerta kuussa, jos yhtään. Vaimo pitänyt huolen paineistani jo 48v ja pilluun olen laskenut viikoittain. Eipä ole vaimo edes koskaan runkannut kädellä loppuun asti. Nekin harvemmat kerrat aina ottanut suuhun, jos mulla ollut ylimääräisiä paineita. Vaimo ollut taas itse täysin riippuvainen orgasmeista mitä hänelle antanut tai järjestänyt, joten siksikin halunnut seksiä viikoittain.
Vierailija kirjoitti:
Naisessa vikaa ettei halua miehelleen hyvää. Joskus ollaan keskusteltu naisten kanssa tuosta ja ovat kyllä tehneet miehensä tyytyväiseksi. Kaikki eivät ole edes naimisissa, eivätkä asu saman katon alla. Sopivat ajan milloin mies tulee "runkattavaksi" kahville. Laitan välillä kuvan miehelle että voi hoitaa itse. Hyvä mieli siitäkin.
N36
Eipä ole tuollaista palvelua ollut. Vaimo käskee runkkaamaan itse. Yleensä on kyllä ollut juuri ja juuri tarpeeksi seksiä, ettei ole tarvinnut, mutta nyt on viimeiset 3kk ollut vain kerran viikossa. Kyllä kelpaisi vaimon suu tai käsi, mutta on turha toivo. Olet ihana nainen.
M51
Vierailija kirjoitti:
Näin meilläkin oli aikaisemmin. Vaimolla alkoi vaihdevuodet niin ei toivoakaan enää tuollaisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin. Itsellä sairaus vie haluja ja miehellä niitä olisi. Kannustan runkkaamaan ja lähetän välillä kuvia/tuhmia viestejä että helpottaisi paineita kun työmatkalla.
On toiminut ja mies tuntee olonsa haluttavaksi sairaudestani huolimatta.
Hah. Ja tälläkö luulet että asia on kunnossa? Osta sille vaikka maksullinen sinne työmatkalle tai kehoita hankkimaan itse seuraa.
Kaikki miehet eivät kykene harrastamaan seksiä naisen kanssa (maksullisen) joka ei oikeasti halua heitä seksuaalisesta himosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka ei haluaisi kumppanille silti hyvää vaikka ei omia haluja olisi. Runkkaan miestäni ja niin kuin edellinen vastaaja. Kannustan runkkaamaan
Ei naisen elin ole tarkoitettu siihen, että siihen työnnytään, jos nainen ei ole kiihottunut, kostunut ja saanut klitoriksen erektiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei naisen elin ole tarkoitettu siihen, että siihen työnnytään, jos nainen ei ole kiihottunut, kostunut ja saanut klitoriksen erektiota.
Juurikin näin.
Toisaalta enpä ole eläessäni kokenut tilannetta jossa nainen tekisi mitään seksuaalissävytteistä miehen mieliksi. Toisin päin on aina onnistunut.
Minä en mieheeni koske. En ole halannut moneen vuoteen.
N 63 v
Vierailija kirjoitti:
Minä en mieheeni koske. En ole halannut moneen vuoteen.
N 63 v
Ihme että sulla on vielä mies? Itse olisin lähtenyt heti kun rakkaus, läheisyys ja seksi olisi loppuneet.
Monta kertaa olen naisen tyydyttänyt velvollisuuden tunnosta.