Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaana Kavonius ETSINTÄKUULUTETTU :D

Vierailija
04.03.2024 |

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/372227dd-a41d-4c5d-895b-0824031a2f3b

Selittänyt viime kuukaudet seuraajilleen olleensa vainoajia paossa, mutta kyseessä olikin haastemiehet.

Kommentit (83)

Vierailija
41/83 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on itsensä kanssa kurjaa. Sääliksi käy!

Vierailija
42/83 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan aktiivisesti viranomaiset etsivät häntä Jos hän käyttää omaa puhelinta somettamiseen ja käyttää kortteja ostoksien tekoon niin hänen pitäisi löytyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/83 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan aktiivisesti viranomaiset etsivät häntä Jos hän käyttää omaa puhelinta somettamiseen ja käyttää kortteja ostoksien tekoon niin hänen pitäisi löytyä.

No ei haastemies tuollaisiin pääse käsiksi. 

Vierailija
44/83 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noo jos Prinsessa Leia joutuu pahan Imperiumin vangiksi, voi hän luottaa siihen, että veli Luke ja Han Solo rientävät pelastamaan. Tätä odotellessa se aikakin siellä suljetulla, eikun siis vankilassa menee rattoisasti.

Vierailija
45/83 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jonkun verran olen Jaanan juttuja lukenut ja voihan se olla, että nämä hänen arvostelemansa henkilöt ovat oikeasti suomintansa ansainneet. En ota kantaa siihen, että pitäisikö sen olla rangaistavaa vai ei, mutta maailmassa on joka tapauksessa pahuutta ja itsekin voisin kirjoittaa esimerkiksi minua väärin hoitaneista lääkäreistä melkoisia paljastuksia ja varmaan vielä kirjoitankin joskus ilman nimiä, että ei käy kuten Jaanalle. 

Ehkä Jaana on sellainen kylähullu kuin jotkut uskovat tai sitten hän vain sytyttää liekin väärintekijöiden perseen alle. 

Kavoniushan on mm. vaatinut entiselle presidentti Niinistölle kuolemantuomiota. Sellaistako arvovaltainen presidenttimme todellakin mielestäsi ansaitsee? Minusta se on rienausta ja olen tyytyväinen, ettei tuollaista saa mennä levittämään pitkin nettiä ilman seurauksia.

Vierailija
46/83 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tämä ole Tuksuttimen kavereita vai onko sukset ristissä? 

Vierailija
47/83 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jonkun verran olen Jaanan juttuja lukenut ja voihan se olla, että nämä hänen arvostelemansa henkilöt ovat oikeasti suomintansa ansainneet. En ota kantaa siihen, että pitäisikö sen olla rangaistavaa vai ei, mutta maailmassa on joka tapauksessa pahuutta ja itsekin voisin kirjoittaa esimerkiksi minua väärin hoitaneista lääkäreistä melkoisia paljastuksia ja varmaan vielä kirjoitankin joskus ilman nimiä, että ei käy kuten Jaanalle. 

Ehkä Jaana on sellainen kylähullu kuin jotkut uskovat tai sitten hän vain sytyttää liekin väärintekijöiden perseen alle. 

Kavoniushan on mm. vaatinut entiselle presidentti Niinistölle kuolemantuomiota. Sellaistako arvovaltainen presidenttimme todellakin mielestäsi ansaitsee? Minusta se on rienausta ja olen tyytyväinen, ettei tuollaista saa mennä levittämään pitkin nettiä ilman seurauksia.

En ole tietoinen tuollaisista jutuista. Lukemani Jaanan jutut ovat käsitelleet paljon vähämaineisempia henkilöitä. 

Vierailija
48/83 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös tämä ole Tuksuttimen kavereita vai onko sukset ristissä? 

Musavideon ainakin taisivat tehdä yhdessä.

Vierailija
49/83 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks tää se kylähullu joka juoksenteli Helsingissä valomiekan kanssa Star Wars -asussa?

Vierailija
50/83 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johanna Tukiaisen ystävä. Kertoo kaiken.🤣

Vierailija
51/83 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysi kylähullu. Elää jossain rinnakkaistodellisuudessa. 

Vierailija
52/83 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattais olla hakeutunut vapaaehtoisesti psykiatriselle osastolle. Ja sehän enteilee, että kun rouva saadaan käräjille ja pannaan mielentilatutkimukseen, näyttöä psykoottisuudesta on ihan tarpeeksi ja akka pääsee Niuvanniemeen kunnes paranee, eli loppuiäkseen.

Vierailija
53/83 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kavoniushan on mm. vaatinut entiselle presidentti Niinistölle kuolemantuomiota. Sellaistako arvovaltainen presidenttimme todellakin mielestäsi ansaitsee? Minusta se on rienausta ja olen tyytyväinen, ettei tuollaista saa mennä levittämään pitkin nettiä ilman se

No on ne vähäisempiäkin henkilöitä koskevat kirjoitukset aika törkeitä.

Vierailija
54/83 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kavoniushan on mm. vaatinut entiselle presidentti Niinistölle kuolemantuomiota. Sellaistako arvovaltainen presidenttimme todellakin mielestäsi ansaitsee? Minusta se on rienausta ja olen tyytyväinen, ettei tuollaista saa mennä levittämään pitkin nettiä ilman se

Katsoin eilen YT videon jossa hän puhui perustuslaista, EU:sta, eurosta ja valtiopetoksesta mainiten mm. Niinistön ja Ahon. Sitten jotain Maastrichtin sopimuksesta joka liittyi Ahoon. 

Vierailija
55/83 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullisinta että hänellä on peruskouluikäinen, onko peräti ala-asteella, lapsi.  Huolimatta iästään.

Vierailija
56/83 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelin kyllä kun luin että 5 vuotta ehdotonta vankeutta kunnianloukkauksesta tms.

Ajatelkaa, miten raiskaajatkaan ei saa moista kakkua.

On tainnut astua melko isoille varpaille?

Onhan siellä mm vainoamistakin. Tuskin se kunnianloukkaus on törkein nimike mitä tutkitaan.

Vierailija
57/83 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko Tuksun luona? 

Vierailija
58/83 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä "Totuuspuolueen" puheenjohtajasta ei erkkikään (anteeksi kaikki Erkit) ota selvää, onko lintu vai kala ja puhuuko totta vai lasketteleeko silkkaa valhetta.

Taitaa olla molempia...

Tyyli, millä asiansa ilmaisee, on kuitenkin niin räikeän ylilyövä, että totuus on katsojan silmissä ja kuulijan korvissa.

Vierailija
59/83 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuipas Totuus-puolueen puheenjohtajalle totuuden pakoilu huonoon aikaan, kun ei voinutkaan tehdä täysipainoista vaalikampanjaa haastemiehiä paetessaan.

Vierailija
60/83 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen hänen olevan jossain lepolaitoksessa.  En tiedä pääseekö haastemies sinne.   Todennäköisesti saisi oikeudessa syyntakeettoman paperit jos vain  mielentila kestää ottaa semmonen tuomio vastaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä