Illalliselle naisen kanssa
Entä jos on sellainen tilanne että haluaisi tarjota tuntemattomalle (pari kertaa nähdylle) naiselle illallisen ja leffaelämyksen ilman seksi- tai parisuhdetoivetta. Haluaisi vain nauttia toisen viehättävästä seurasta vähän aikaa ja tavallaan maksaa siitä. Jos sinulle ehdotettaisiin tällaista, miten suhtautuisit?
Kommentit (42)
Minkälaisella pyynnöllä ekatreffeille?
-sivusta
Tykkäätkö jos sun eturauhasta hierotaan pesäpallomailalla?
Lähden syömään ja leffaan. Olen mies mutta eihän se haittaa kun et seksiä ollut vailla?
Vierailija kirjoitti:
Pitäisin outona ja hiukan ahdistavana ehdotuksena. Kieltäytyisin tiukasti, en tiedä pystyisikö kaikkien ahdisteluiden ja ehdottelujen jälkeen edes ystävälliseen kieltoon. Välttäisin tapaamisia jatkossa, estäisin kaikissa kanavissa (jos ei pakko työn puolesta olla tavoitettavissa) ja kertoisin luottoystävälle nimen ja tuntomerkit siltä varalta, että minulle tapahtuu jotain.
Ymmärrän, mutta ei minua tarvitse pelätä. :)
Jos seura (sinä) kiinnostaisit, niin lähtisin. Mutta pelkän leffan ja ruoan takia en lähtisi, jos seura ei tuntuisi minusta mukavalta.
En usko, että kukaan nainen kuvittelee sinun vain haluavan illallisseuraa. Jos hän lähtee kanssasi, hän on todennäköisesti kiinnostunut sinustakin.
Muun kiinnostuksen voit testata sitten illallispöydässä. Hivutat käden hameen alle, ja jos vastaan tulee sukan reuna, on hàn kiinnostunut muustakin illanvietossa kuin cesarsalaatista ja viinilasillisesta.
epäilisin että tarjoajalla on nainen kotona odottamassa
Vierailija kirjoitti:
Jos seura (sinä) kiinnostaisit, niin lähtisin. Mutta pelkän leffan ja ruoan takia en lähtisi, jos seura ei tuntuisi minusta mukavalta.
No pituuteen se kaatuu varmaan heti..
Vierailija kirjoitti:
No ei hemmetti ole olemassakaan mitään seksi- tai seurustelutoivetta ja velvoitetta!
Aikaa voidaan tietysti viettää yhdessä, mutta kummallakin on yhtä paljon valtaa suostua ja kieltäytyä joka hetki - eikä sitä valta toiseen saa millään rahalla ostetuksi lisää.
Eikö tämä lopulta menisi jo tunkkaisimmankin setämiehen jakeluun? Kysy naista ulos, maksa tai et.
Nainen ei ole kulutustavaraa vaan ihminen. Ei tätä pitäisi enää tarvia selittää.
Totta kai nainen on ihminen <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis ihan normaali treffipyyntö? Kai lähes jokainen lähtee, jos on kiinnostusta.
Et lukenut kunnolla? EI seksitoiveita eli ei todellakaan normaali treffipyyntö.
Normaaliin treffipyyntöön ei kuulu seksintavoittelua. Se tulee paljon myöhemmin.
Eikö voi kysyessä sanoa pyytävänsä ihan ystävänä, että pidät mukavana tyyppinä...
Vierailija kirjoitti:
Eikö voi kysyessä sanoa pyytävänsä ihan ystävänä, että pidät mukavana tyyppinä...
Niin, voishan sitä niinkin kokeilla
Toi olis muuten tosi kiva, mut parempi et molemmat maksaa omansa, tai et mies tarjoaa vaikka leffalipun, koska muuten sitä vaan ajattelis et miehellä ehkä on jotain taka-ajatuksia + nykyään oon saanut kuulla kuinka mies on pyytänyt rahoja takas kun ilta ei oo mennyt niin kuin mies haluaa :D
Vierailija kirjoitti:
Toi olis muuten tosi kiva, mut parempi et molemmat maksaa omansa, tai et mies tarjoaa vaikka leffalipun, koska muuten sitä vaan ajattelis et miehellä ehkä on jotain taka-ajatuksia + nykyään oon saanut kuulla kuinka mies on pyytänyt rahoja takas kun ilta ei oo mennyt niin kuin mies haluaa :D
:D oisko Ok jos mies sanoisi suoraan että ei odota seksiä
Vierailija kirjoitti:
Minkälaisella pyynnöllä ekatreffeille?
-sivusta
?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:D oisko Ok jos mies sanoisi suoraan että ei odota seksiä
No ei sekään jotenkin kovin järkevältä kuulosta, tosin melkein kaikkeenhan on joku poikkeus, et joku varmaan handlais senkin niin ettei kuulosta oudolta. Mut kyllä sen pitää riittää et on oma itsensä, koska kaikki muut on jo varattuja ;D
Vierailija kirjoitti:
Entä jos olisit taloudellisesti erilaisessa tilanteessa
Nii ja huippua on ku niillä on suu mutrulla kun toteat ettet annakaan 🤣