Nainen! Jos ohjaisit ELOKUVAN:
Kommentit (14)
Alastair Reynoldsin kirjoihin perustuvan scifi-elokuvan.
Sergeanne Golonin Angelika-kirjoihin perustuvan elokuvasarjan. Ne 1960-luvun leffat ovat aikansa eläneitä eikä niin kovin hyviä alkujaankaan. Materiaali antaisi mahdollisuuksia paljon parempaan.
Jonkun mahdollisimman valjun ja tylsän feministisen leffan tyyliin Veden vartija.
Vierailija kirjoitti:
Alastair Reynoldsin kirjoihin perustuvan scifi-elokuvan.
Nainen, sinulla on hyvä maku
Elokuvan jonka nimi olisi minä ja Seitsemän jättiläistä, tämä olisi k-20 versio seitsemästä samuraista.
Vierailija kirjoitti:
Jonkun mahdollisimman valjun ja tylsän feministisen leffan tyyliin Veden vartija.
Näitä on viime vuosina tullut tasaiseen tahtiin kuin naisille pitää sukupuolensa takia antaa ohjaustöitä vaikkei näkemys ja osaaminen riitä. Naisista ei ole ohjaamaan muuta kuin jotain taidehömppää a là Anna Erikssonin M.
Kathryn Bigelow taitaa olla ainut nainen joka on sentään pari hyvää toimintaleffaa tehnyt.
Viherfeministeistä oikeen paljastavat totuudet ésiin. Inhoan heitä! Pianneet koko maailman aggressivisillä minä minä vaatimuksilla. Ja säikäyttäneet miehet niin että he pelkäävät omaa varjoaankin.
Tekisin dokumenttielokuvan maaseudun elämästä eri maissa.
Kieli poskessa tehdyn "kauhu"komedian jossa nykyajan nuoret tempautuvat menneisyyteen aikaan ennen puhelimia.
Vierailija kirjoitti:
Sarjamurhaajatarinan.
Itse voisin tehdä sellaisen "Yksin kotona" -tyylisen elokuvan, jossa vastakkain olisivat näitä sarjamurhaajista kertovia dokumentteja katsonut nainen vs. sarjamurhaaja.
Kleopatra-elokuvan missä Kleopatra on joku itähelsinkiläinen juoppomummo tyyliin Prinsessa.
Elokuvan AUSTRALIA mikä kertoo inhorealistisesti tyrkkyjulkkisten elämästä unelmien mantereella. Eivätkä kaikki ole todellakaan naisia kuten Tomi "Loskasuu" Björck.
Varmaan luontodokumentin luontokadosta.