Millaisen puolison haluaisit?
Kommentit (9)
En minkäänlaista. Kokeiltu on, joten ei kiitos enää.
Nyt on aika elää.
Ja kyllä, olen juuri sellainen josta pidän. Tykkään itsestäni tosi paljon ja siksi haluan itselleni vain parasta ja nyt elän sitä parasta.
Eläinrakkaan, lapsirakkaan, videopelejä harrastavan, hyvät sosiaaliset taidot omaavan, siisteydestään huolta pitävän, empaattisen.
Kyllä, olen itse samanlainen.
Jos joutuisin uudelleen valitsemaan, haluaisin tuon saman kun mikä ollut jo 40 vuotta.
En ole samanlainen.
Jos nykyisestä puolisosta ero tulee, en halua enää uutta puolisoa. Korkeintaan voisin tapailla jotakuta naista, jonka seurassa on mukavaa. Olisi ihan loistoidea elää yksin.
Haluaisin arvostavan ja kunnioittavan puolison joka ei käytä hyväkseen taloudellisesti ja henkisesti.
Ja kyllä, olen itse yllämainitun kaltainen
Kerran koettu 18 vuotta kestänyt avoliitto. Riittää oikein hyvin yksi kierros.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin hauskan, sosiaalisesti tukevan ja omaan silmään kivannäköisen.
En väitä olevani kaikkia noita kaikille, mutta toisaalta tiedän olevani jotakin noista monelle henkilölle.
Jos yhtään lohduttaa ei yksikään nainen ole miehiä kohtaan samanlainen mitä itse miehiltä vaatii
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin arvostavan ja kunnioittavan puolison joka ei käytä hyväkseen taloudellisesti ja henkisesti.
Ja kyllä, olen itse yllämainitun kaltainen
Näin meilläkin. Löydettiin toisemme kohta 20 v sitten.
Haluaisin hauskan, sosiaalisesti tukevan ja omaan silmään kivannäköisen.
En väitä olevani kaikkia noita kaikille, mutta toisaalta tiedän olevani jotakin noista monelle henkilölle.