Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäis Löytää 50 Vuotiaalle Sinkku Miehelle

Vierailija
03.03.2024 |

Kiltti ja Suloinen Nainen Elämän 

Rakkaus joka tykkää Paksusta 

Kalusta ja tykkää hoitaa ja ratsastaa 

Sillä ja ois aina välillä valmiina kun panettaa

Iältä Nainen 28-50 Söpöliini Joka haluaa 

Hellää ja ihanaa rakkautta jakaa päivästä toiseen kahdestaan ja katsella yhdessä elämää eteenpäin Hellien Kahdestaan

Koska olen Neisen hellää rakkautta vailla olen asunut jo Liika kauan Yksin Naisen hellä käsi  ois ihana ja suloinen Söpöliini  Vähänkyrön 

Suunnalta Nainen Joka tykkää olla välillä Kotonakin ja jutella ja Suunnitella asioita ja lempiä hellin sanoin ja kiltin Sanoin ja 

Löytyis Suloinen Söpöliini jota saa rakastaa

Suloisesti ja hellästi ja ihanasti tarkastellen

28-50 Ikinen Kaunokainen joka odottaa 

Aina isoa Kalua kaipaan naista Vierelleni joka on aina valmis kun Panettaa oikeen kovaa niin sais alata hellästi Rakasteleen ja hellien pitään hyvästä Kaunokainen sinulla on täys vapaus alata siihen hommaan vaikka olen  ja täällä nukutaan aina alasti se on ollut asunnon Sääntö aina nukkumassa koska rakkaus minulle tärkeä asia ja on olla kurkaa kun ei ole Naista jota saa rakastaa ja olen jo 50 Vuotis Sinkku Miehelle Nainen pitis löytää ja nopiaa 

Kenenkä kanssa suunnittelee elämää eteenpäin Hellästi ja ihanasti hellin sanoin ja rakastaen toinen toista hellien ja rakastaen

Ja Lempien toisiamme joka päivä hellien 

Koska kaipaan hellyyttä joka päivä 

Ja en tämä nainenkaan jää ilman hellyyttä

Joka päivä meillä on aika milloin meillä on hellimis jakso joka päivä pidetään 

Lempimis asiat kunnossa kahdestaan 

Siitä minä pidän huolen ja saa Nainenkin 

Pitää siitä lempimisestä huolen jos tekee mieli ja pitää sanoa jos tekee mieli hellimään ja Rakasteleen odotan kovaa jotta löytäisin Naisen joka täyttää minun toiveet SULOISEN LAIHA JA SEKSIKS PUNAISET HIUKSET 

JA SYÖ KASVIS RUOKAA JA TEKEE IHANAN HYVÄÄ SALAATTIA /RUOKAA 

TERDÄÄN YHDESSÄ SITTEN  KÄYDÄÄN KÄVELYLENKILLÄ JOKA PÄIVÄ JA KÄYDÄÄN TUTUSTUMASSA VÄHÄNKYRÖN PAIKKOIHIN JA SITTEN TULLAAN KOTIA 

JA SUUNNITELLAAN PIVÄÄ YHDESSÄ ETEENPÄIN SITTEN MEILLÄ ON JÄLLEEN 

YHTEINEN HELLÄ HETKI  JOTA SAAMME JATKAA NIIN KAUAN KUN ME HALUAMME HELLYYDELLÄ JA RAKKAUDELLA AINA

tv.kotolampijorma250@gmail.com

Löytyiskö 50vuotiaalle Sinkku Miehelle hellä puna hiuksien Vaimo

Vaihtoehdot

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan löydy!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä