Pitäis Löytää 50 Vuotiaalle Sinkku Miehelle
Kiltti ja Suloinen Nainen Elämän
Rakkaus joka tykkää Paksusta
Kalusta ja tykkää hoitaa ja ratsastaa
Sillä ja ois aina välillä valmiina kun panettaa
Iältä Nainen 28-50 Söpöliini Joka haluaa
Hellää ja ihanaa rakkautta jakaa päivästä toiseen kahdestaan ja katsella yhdessä elämää eteenpäin Hellien Kahdestaan
Koska olen Neisen hellää rakkautta vailla olen asunut jo Liika kauan Yksin Naisen hellä käsi ois ihana ja suloinen Söpöliini Vähänkyrön
Suunnalta Nainen Joka tykkää olla välillä Kotonakin ja jutella ja Suunnitella asioita ja lempiä hellin sanoin ja kiltin Sanoin ja
Löytyis Suloinen Söpöliini jota saa rakastaa
Suloisesti ja hellästi ja ihanasti tarkastellen
28-50 Ikinen Kaunokainen joka odottaa
Aina isoa Kalua kaipaan naista Vierelleni joka on aina valmis kun Panettaa oikeen kovaa niin sais alata hellästi Rakasteleen ja hellien pitään hyvästä Kaunokainen sinulla on täys vapaus alata siihen hommaan vaikka olen ja täällä nukutaan aina alasti se on ollut asunnon Sääntö aina nukkumassa koska rakkaus minulle tärkeä asia ja on olla kurkaa kun ei ole Naista jota saa rakastaa ja olen jo 50 Vuotis Sinkku Miehelle Nainen pitis löytää ja nopiaa
Kenenkä kanssa suunnittelee elämää eteenpäin Hellästi ja ihanasti hellin sanoin ja rakastaen toinen toista hellien ja rakastaen
Ja Lempien toisiamme joka päivä hellien
Koska kaipaan hellyyttä joka päivä
Ja en tämä nainenkaan jää ilman hellyyttä
Joka päivä meillä on aika milloin meillä on hellimis jakso joka päivä pidetään
Lempimis asiat kunnossa kahdestaan
Siitä minä pidän huolen ja saa Nainenkin
Pitää siitä lempimisestä huolen jos tekee mieli ja pitää sanoa jos tekee mieli hellimään ja Rakasteleen odotan kovaa jotta löytäisin Naisen joka täyttää minun toiveet SULOISEN LAIHA JA SEKSIKS PUNAISET HIUKSET
JA SYÖ KASVIS RUOKAA JA TEKEE IHANAN HYVÄÄ SALAATTIA /RUOKAA
TERDÄÄN YHDESSÄ SITTEN KÄYDÄÄN KÄVELYLENKILLÄ JOKA PÄIVÄ JA KÄYDÄÄN TUTUSTUMASSA VÄHÄNKYRÖN PAIKKOIHIN JA SITTEN TULLAAN KOTIA
JA SUUNNITELLAAN PIVÄÄ YHDESSÄ ETEENPÄIN SITTEN MEILLÄ ON JÄLLEEN
YHTEINEN HELLÄ HETKI JOTA SAAMME JATKAA NIIN KAUAN KUN ME HALUAMME HELLYYDELLÄ JA RAKKAUDELLA AINA
tv.kotolampijorma250@gmail.com
Ei vaan löydy!