Lue keskustelun säännöt.
Mielipiteitä mustasta haalarista 4v. tytölle?
16.01.2007 |
Mites teidän mielipiteet jakautuu? Olin ajatellut hankkia tytölle mustan haalarin ja somistaa sen sitten pinkin värisillä asusteilla... Onko liian kova pienelle tytölle?
Kommentit (3)
voisin hyvinkin kuvitella että ois hyvännäkönen musta haalari, ja kirkkaan pinkit tai vaaleanpunaiset asusteet ja vaihtelun vuoksi vaikka oranssit, keltaiset tai limen vihreät..
Mutta omalle lapselleni en hankkisi, syystä että hän ei mustaa pukisi (nyt 3v4kk) ja luulen, että kyllästyisin siihen äkkiä, tai ainakin pitäisi olla uset asusteet eri väreissä =)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
musta. 4v:lla voi tosin olla jo oma mielipiteensä, mutta jos ei häntäkään haittaa niin ongelmaa ei mielestäni ole :)
eik tyttöni 5v3kk halua pukeutua mustaan ' kun se on niin tylsä väri' . Pukeutuu kyllä siniseen. Itse en siis haluaisi laittaa pojillekaan mustaa,mutta sehän on makuasia. Itse suosin lapsen mielipiteen kuulemista - toki niin, että suurin osa vaatteista vaan tulee kaappiin ja niitä käytetään koska niitä on, mutta kriittisissä kohdin kysyn lapselta mielipidettä tai tarkkailen aina mieltymyksiä.