Eikö tälle palstalle voisi saada omaa ruotsinkielistä osiota?
Saisivat nuo svenskaa vääntävät keskustella omissa porukoissaan eivätkä olisi sotkemassa suomenkielistä keskustelua.
Kommentit (30)
No eiköhän tuo ole yksi ja sama ruotsalaishullu, joka tänne aina sitä ripulia suoltaa ihan täysin provoamismielessä.
Jos sais toivoo niin inkkeleille oma osio myös autistiseen jankkaukseen.
Eikö tälle palstalle voisi saada omaa intiaanien osiota?
Vierailija kirjoitti:
Joskus mietin että kommentoivatko ihan vain vittuillessaan ruotsiksi. Vastaavat ruotsiksi myös suomenkielisiä kommentteja lainatessaan. Ymmärtävät siis suomeakin varsin hyvin.
Monesti se oma ilmaiseminen tapahtuu paremmin omalla äidinkielellä, vaikka kuinka toista kieltä ymmärtäisi. Itse olen hoitanut useita asiakaskohtaamisia niin, että asiakas on puhunut ruotsia ja minä suomea. Kohtaamiset ovat menneet hyvin ja olemme tulleet paremmin ymmärretyiksi kuin niin päin, että toinen olisi väkisin yrittänyt vääntää vieraampaa kieltä.
Ymmärrän ruotsinkielistä tekstiä aika vaivatta mutta kirjoittaa en rohkenisi. Ehkä kommentoijalla vastaava.
Somalit saa kelassa somalin kielistä asiakaspalvelua. Ei tarvitse osata edes suomen kieltä.
Ruotsinkieliset kommentit oikein tervetulleita minusta! Kouluruotsipohjalta ei mitään vaikeuksia ymmärtää.
Paljon ikävämpää on lukea alatyylistä naisvihaa täältä.
joo,de kettu de. vi ska trampa po patjoilla.
Kannatan myös arabiankielistä osiota