Lue keskustelun säännöt.
Millainen on ilmainen spotify
03.03.2024 |
Mulla on vuosia ollut premium, mutta nyt pitää varmaan perua tilaus, kun en saa enää opiskelijahinnalla ja oon työtön, ens kuussa menee normi premiumhinta. Millainen se ilmainen siis on?
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Onko mitään missä voi luoda maksuttoman soittolistan ilman mainoksia? Vaikka onko se niin, että kaikki työntää niitä, ellet ota maksullista🤔
YouTube ReVanced
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tietokoneella ja tableteilla toimii käytännössä kuin Premium paitsi tulee 30 minuutin välein tjsp. joku mainos ja ilmoitus että voit taas kuunnella 30 minuuttia.
Äänenlaatua ei pääse ilmaisessa varmaankaan laittamaan täysille, mutta eri asia, tulisiko premiumillakaan säädettyä ja olisiko mitään väliä.
Mielestäni ilmainen soi ihan siinä missä radio tai cd vaikka olisi paremmatkin laitteet, juu tiedän, hifistit eivät allekirjoita ja löytyy myös palveluita joissa on parempi ääni kuin spotifyn paras.
Puhelimella olen joskus käyttänyt ilmaista niin siinäkin saa sentään valita artistin albumin ja ilmainen soittaa albumia satunnaisella kappalejärjestyksellä, joka ei niin haittaa vs. että albumin kuuntelee oikealla kappalejärjestykellä.
Puhelimen ilmainen tuntui ensin karulta ja käyttökelvottomalta, mutta sitten vain valitsin albumeita kuunteluun ja ei ollutkaan mitään väliä lopulta, mutta kuitenkin käytän 100% tietokoneella tai tabletilla ja niissä pärjää oikein hyvin ilmaisella, toistaiseksi.
Premium oli kohtuuhintainen 5 euroa / kk aikoinaan ...
Silloin joskus kauan kauan sitten oli ensin 7 päivää (tai 3 päivää) premium kun teki spotify-tilin ja sitten muuttui todella karusti äänenlaatu huonommaksi, bassot lähtivät ja muuttui kuin olisi lankapuhelimesta kuunnellut, mutta nyt on kuulo mennyt tai systeemit muuttuneet, mutta mielestäni ilmaisessa on hyvä äänenlaatu.