Onks itsetyydytys (vaikka joka päivä) hyvä vai huono asi?
Kommentit (13)
On hyvä ja kannustettava asia.
Klitoris on naisilla ainoastaan sitä varten ja useasti toistuvat ejakulaatiot estää miehillä eturauhassairauksia.
Vierailija kirjoitti:
On hyvä ja kannustettava asia.
Klitoris on naisilla ainoastaan sitä varten ja useasti toistuvat ejakulaatiot estää miehillä eturauhassairauksia.
Okei. Jossain, kun kirjoitin, et oon helmikuussa masturboinut yli 20 kertaa, sain vaan hitosti alapeukkuja :D nainen siis oon.
Oikein kiva, ei tuo määrä kuulosta lainkaan kohtuuttomalta. Teinipojat nimittäin runkkaavat 5-6 kertaa päivässä.
Miten ap runkkaat; käsin, vibralla vai dildotatko?
Vierailija kirjoitti:
Miten ap runkkaat; käsin, vibralla vai dildotatko?
Aloitusviestissä se oli, ilman leluja.
Kunhan ei vieraiden aikana harrasta, niin hyvä.
Ilman leluja se on myös ekologinen vaihtoehto, ne kun tuppaavat kuluttamaan mm. paristoja.
Ilmeisesti ap on nopea saamaan orgasmin, kaikki eivät jaksa hieroa klitorista käsin ja kun lähes päivittäin runkkailee.
Ehkäisee eturauhassyöpää kun usein siemensyöksyjä. Siis hyvä homma.
Vierailija kirjoitti:
Ilman leluja se on myös ekologinen vaihtoehto, ne kun tuppaavat kuluttamaan mm. paristoja.
Ilmeisesti ap on nopea saamaan orgasmin, kaikki eivät jaksa hieroa klitorista käsin ja kun lähes päivittäin runkkailee.
Menee joku 7-15min yleensä, aika rauhalliseen tahtiin hieron/kosken ja ihan lopuks nopeutan.
Masturbointi on terveellistä kuten aiemmissa viesteissä on todettu. Mutta jos useita kertoja joka päivä ja aikaa alkaa meneen tunteja, niin sitten ollaan jo riippuvuudessa. Mutta muuten antaa mennä vaan 🍆💦
Sellaiset totalitarismit langettiin sitten sieltä.
Naisilla se vaan lisää haluja, mutta miehistä tulee runkkareita. Näin palstalla on mulle kerrottu.
Hyvä