Mä en oikeesti oo tehnyt juurikaan mitään vuoden 2021 jälkeen... No mikäs siinä näin etätöissä
Mä en oikeesti oo tehnyt juurikaan mitään vuoden 2021 jälkeen... No mikäs siinä kun maksavat 5000 e / kk
Nuku pitkään ja sitten meen kahvilaan. Sitte ravintolaan. Salille... Mulla on kortti monelle salille 🤣. Rahalla ei väliä. Aikaa on.
Etätyö rulaa
Kommentit (11)
Mä jäin kanssa koronan alussa etätöihin ja sain puhuttua pomolle, että eikö tämä voisi olla pysyvä ratkaisu muutenkin,työt saan hoidettua 100% kotoa käsin koneella ja pomo suostui.
Saan jatkaa etätöitä, vaikka koronat on helpottannu. Joskus harvoin pyörähdän pääkallopaikalla, mutta toimistotyöt hoituu kotoa käsin.
Joo ja mä näen joka päivä ikkunasta lentäviä lehmiä ja dinosauruksia.
Vierailija kirjoitti:
Mä jäin kanssa koronan alussa etätöihin ja sain puhuttua pomolle, että eikö tämä voisi olla pysyvä ratkaisu muutenkin,työt saan hoidettua 100% kotoa käsin koneella ja pomo suostui.
Saan jatkaa etätöitä, vaikka koronat on helpottannu. Joskus harvoin pyörähdän pääkallopaikalla, mutta toimistotyöt hoituu kotoa käsin.
No 0/5. Luottavainen pomo.. mistä hän tietää, että teet töitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No 0/5. Luottavainen pomo.. mistä hän tietää, että teet töitä?
Siitä, että asiat hoituu aikataulussa eikä mikään junnaa paikoillaan.
Ei minua kukaan sen enempään toimistollakaan seurannut.
-sama
Vierailija kirjoitti:
Joo ja mä näen joka päivä ikkunasta lentäviä lehmiä ja dinosauruksia.
Aloitukseni on totta
En ymmärrä miksi maksavat? Ehkä pesevät rahaa? En todellakaan tiedä
Ap
Hohhoijaa taas. Siellä joku katkera hoitaja taas keksii satuja.
Röllille tiedoksi, että korona ja etätyöt alkoivat jo vuonna 2020.
Voihan tuo olla tottakin. Oikeastaan etätyöt eivät enää vaikuta työ-tai virkasuhteilta, jos varsinainen päätoimi hoidetaankin vain ns. sivutöinä ja muu on sitten omaa aikaa. Työnantaja ei edes valvo, ja täysi palkka juoksee automaattisesti puolitehoisellekin. Etätyöntekijät voisivat olla pikemminkin sitten yrittäjiä, kun siihen niin kannustetaan.
Juurikin näin