Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko 18€ hyvä tuntipalkka?

Vierailija
03.03.2024 |

Onko 18€ hyvä tuntipalkka?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki on suhteellista. Joillekin tuon on ihan hyvä. Jos on joskus ollut isompi tuntipalkka, niin silloin tuo ei sit taas tunnu missään. Minulla esim 36€/tunti nyt ja joskus oli virka missä oli yli 50€/tunti. En pystyisi enää mennä alle 25€/tunti palkalla töihin. 

Näin se menee. Minä saan nyt 14€/h. En suostuisi menemään töihin 12€/h. 13€/h suostuisin, jos työ olisi helpompaa (kevyempää fyysisesti) kuin nykyinen.

Vierailija
22/28 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntipalkkani sairaanhoitajana on 18,04 € sisältäen yhden kokemuslisän. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opetan reilun 50 euron tuntipalkalla. Tärkeintä, että homma on mukavaa.

Onko tuo siis sinun oikea tuntipalkkasi, vai jätätkö laskematta kaiken valmistelutyön, mitä yhden tunnin opettaminen vaatii?

Vierailija
24/28 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh heh, tuolla rahalla en käännä edes kylkeä sohvalla. Nytkin katon maksukanavia ja sossuraha juoksee. Olutta on.

Vierailija
25/28 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 22e, alempi korkeakoulututkinto. Pidän aivan hyvänä palkkana

Vierailija
26/28 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upppppp.....

Kuten jo sanottu, riippuu monesta asiasta.

Oma peruspalkka 19€/h. Siihen lisät päälle niin keskimääräinen palkka on yli 20€/h. Työmatkaa on muutama kilometri ja paikkakunta on pieni tuppukylä. Näillä hintatasoilla palkka on hyvä ja sen saa helpolla. Esimerkiksi ylitöitä ei ole. 40h viikko 8h päivä. Tauot pois niin työaika on 7h 20min per päivä jos on säntillinen. Jos ei niin työaika vielä vähempi.

Vierailija
27/28 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kesätöihin pääsin just 16€:n tuntipalkalla, kelpaa mulle

Jääkö 11,- nettoa käteen per tunti? Olisi 88,- netto päivässä, eli 20 päivässä 1760,- netto. Jollekin ei-oikein-siis-mitään-osaavalle ihan hyvä tulo. Oma eläkkeeni on kyllä reilusti enemmän, mutta olenkin pitänyt huolta koulutuksestani - myös äitiyslomalla käynyt kieli- ja tietokonekursseja - joten en kuulu näihin ei-mitään-osaaviin. 

Vierailija
28/28 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt tehnyt 14 euron tuntipalkalla pimeitä töitä kolme viikkoa. Sain tänään palkan 1400 euroa käteen. Teen vielä 4-5 viikkoa töitä.