Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistäkö tiesin että oma henkinen herääminen oli alkanut ja oma sydän oli auennut ja oma tietoisuuden taso kasvanut, myötätunto kasvanut

Vierailija
03.03.2024 |

Mä aloin huomaamaan että mun sanoilla on oikeasti merkitys. Mä aloin ymmärtämään että kaikella on merkitys ja kaikki vaikuttaa meidän ympäristöön missä me eletään. Mä aloin ottamaan vastuuta enemmän omista sanoistani, mä aloin miettimään ennenkuin mä sanon yhtään mitään. 

Mä saatoin suutuspäissäni sanoa jollekkin pahasti ja mä tajusin samantien että mä pilasin myös oman päiväni, se karma oli aivan älytöntä ja se musersi samantien alleen. Sillä ei ole mitään väliä "ansaitsiko" tämä ihminen sitä vai ei, se oli väärin. 

Mä olin ennen ihminen joka vaan toimi, satutti kaikkia ja ei ottanut vastuuta omista sanoistaan tai teoistaan, se ei ollu ratkaisu yhtään mihinkään. 

OTTAKAA VASTUUTA !!!!!!!!!!!!!

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen matkallani siinä kohtaa, missä on Nicola Tesla, kaikki olemassaolo on värähtelyä, energiaa ja taajuuksia, 3-6-9 ja 528 hz. Vesi on nestemäistä kristallia ja universum on musiikkia ja me olemme veden ja värähtelyn synnyttämiä hahmoja. Kaikki ajatukseni, sanani ja tekoni ovat energiaa ja maailmankaikkeus vastaa niihin samalla energialla. En etsi sitä, että ymmärtäisin jonkun ison tarkoituksen, vaan sitä että, miten paljon enemmän on olemassa kuin mitä olen ymmärtänyt ja miten hauskaa on etsiä. Jokaisella on joku käsitys ja monilla hauskoja ja jotain, mitä itse en olisi koskaan osannut ajatella. Joka päivä tiedän vähemmän, mutta ymmärrän enemmän. Tällä matkalla me olemme kaikki, jokainen juuri siellä, missä tarkoitus onkin olla, mutta en usko, että on päätepistettä tai jos on, niin silloin kaikki alkaa uudestaan. Sitten vielä, että uskon, että mustat aukot syntyvät pahasta energiastamme, mutta sitä ei pidä pelätä eikä taistella

Kai tämä on vaan pelleilyä?

Vierailija
22/25 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin, vastuu <3

Vierailija
24/25 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko ihminen ymmärtää hyvää, jos ei hän ymmärrä myöskin pahaa? Ja miten ymmärtää pahaa paremmin kuin oman itsensä kautta. Jos ei tunnista vielä omaa pahuuttaan, on vaikea muuttaa sitä hyväksi.

Lähestulkoon kaikki ihmiset, myös henkisen tien kulkijat, ovat vielä enemmän tai vähemmän itsekkäitä olentoja, siis pahoja. Tunne itsesi, siitä on lähdettävä, eikä tuo tie ole kenenkään kevyt kulkea. 

Vierailija
25/25 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen herännyt joka aamu, muuta heräämistä ei tarvitse. Manifestoinista sanon että on vain helmikuun manifesti, mikä on totta, kaikkea soopaa sitä kuulee

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi