Kuinka toipua sydänsurusta
Kuulostaa naurettavalta, mutta ehdin jonkin aikaa viestittelemään ja tapailemaan erään miehen kanssa. Eilen hän ilmoitti kohteliaasti että ei ole kiinnostunut. Rehellisesti sanottuna minäkään en ollut hänestä järin kiinnostunut, mutta silti jollakin tavalla harmittaa. Ehdin jo kuvittelemaan yhteistä tulevaisuutta. Kuvittelin että ehkä alan näkemään hänet kiinnostavana.
Olen jo 34, tämäkin luo epätoivoa että voiko tällä ikää enää löytää ketään ja perustaa perhettä. Mitä mieltä olette? Miksi minua harmittaa?
Kommentit (6)
Vastataan sitten. En osaa sanoa, vastaako edes kysymykseesi, mutta ajan myötä nyt "kuumana" oleva asia unohtuu.
Ajattelisin että harmitus kertoo siitä, että olit oikeasti kiinnostunut hänestä. Haluat vain uskotella itsellesi ettet ollut, koska hänkään ei ollut sinusta.
Mä olen kirjaimellisesti itkenyt miehen takia, jonka tapasin vain kerran. Oltiin viestitelty viikkoja ennen treffejä ja tultu jo tosi tutuiksi, ja kun mies ei sitten livenä ollutkaan kiinnostunut (toisin kuin minä, joka ihastuin heti), kyllähän se pahalta tuntui. Kannattaa aina pyrkiä tapaamaan mahdollisimman nopeasti, silloin ei ehdi muodostumaan liian syvää yhteyttä.
Torjutuksi tuleminen harmittaa lähestulkoon aina, ketä tahansa. Miksi ei harmittaisi?
34-vuotias ehtii aivan hyvin tavata elämänsä miehen ja perustaa perheen. Hän on vielä nuori.
Jonkun aikaa? Itse tapasin vuoden naista joka ilmoitti, että ei tässä nyt ole mitä hän hakee. Että sillä.
Vierailija kirjoitti:
Jonkun aikaa? Itse tapasin vuoden naista joka ilmoitti, että ei tässä nyt ole mitä hän hakee. Että sillä.
Törkeää toimintaa. Luultavasti pitänyt sinua alusta saakka varalla niin kauan kunnes löytyy parempi.
Miksi kukaan ei vastaa ikinä vauva foorumin viesteihini mitään? Tulevatko nämä edes perille?