Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen niin yksin

Vierailija
02.03.2024 |

Aina kun aloitan keskustelun teidän ystävieni kanssa sitö ri julkaista eli minulla ei ole ketään 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen täällä.

Vierailija
2/4 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa harmi. Täällä palstalla sinulla kuitenkin on ystäviä, jotka ovat ihan oikeita ihmisiä. Täällä voi tuntea olonsa vähemmän yksinäiseksi ja kuulua porukkaan. Saa sanoa ajatuksiaan ja tunteitaan ilman pelkoa.

Eikä sitä tarvitse hävetä, että muuten olisi tosi yksin, jos ei olisi palstaystäviä. Meitä on täällä muitakin yksinäisiä ja jokaisella on oma tarinansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa harmi. Täällä palstalla sinulla kuitenkin on ystäviä, jotka ovat ihan oikeita ihmisiä. Täällä voi tuntea olonsa vähemmän yksinäiseksi ja kuulua porukkaan. Saa sanoa ajatuksiaan ja tunteitaan ilman pelkoa.

Eikä sitä tarvitse hävetä, että muuten olisi tosi yksin, jos ei olisi palstaystäviä. Meitä on täällä muitakin yksinäisiä ja jokaisella on oma tarinansa.

Ihana

Vierailija
4/4 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Miksi olet yksin? On varmasti jotain mitä voit tehdä. Vapaaehtoistapahtumia, kirppiksiä, joku kiva kansalaisopistokurssi. Pieni reissu yhdessä muiden kanssa. Vaikka jokin lemmikki itsellesi. Voitko ulkoiluttaa jonkin naapurin koiraa vapaaehtoisesti, näin pääsisit luontevasti juttusille. Pieni kahvituokio jossain. Tunti lapsenvahtina? Pidä huolta itsestäsi. Usko siihen, että olet arvokas, ainutlaatuinen ihminen. Tärkeä useammalle kuin uskotkaan. Onko lapsuudesta jäänyt joku ihminen mieleen, johon voisit ottaa yhteyttä ja kysellä kuulumiset. Ja jos tuntuu oikein pahalta, on olemassa monta palvelevaa puhelinta, jonne voit kertoa asiasi kuuleville ja ymmärtäväisille korville. Sinä saa ystäviä, usko pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi