Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen horoskooppimerkki on RAPU?

Vierailija
16.01.2007 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Analyyttinen tutkijaluonne, mutta tunneälykäs ja vivahteikas.

Olen myös romanttinen, rakastava ja hellä.

Viihdyn kyllä kotona, mutta en ole kotihengetär-tyyppiä ja lapset käyvät hermoilleni (varsinkin omat).

Haluaisin seksiä joka päivä ja olen käynyt vieraissakin kerran ja haaveilen useamminkin että kävisin, mutten henno.

Yleensä kaikki pitävät minusta, mutta olen silti vähän erakkoluonne. Juhlimisesta kyllä pidän.

Vierailija
2/5 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

epäsosiaalinen, itsekäs, kotona viihtyvä, mustasukkainen, omistushaluinen, tunteeton

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä lähempänä ihminen alkaa olemaan 30 vuoden ikää, sen enemmän alkaa nousevamerkki vaikuttamaan luonteeseen, asenteisiin ja käyttäytymiseen.

Itse olen kalat, mutta nouseva merkkini on vastakkaisessa (<- siis kaloille vastakkaisessa) merkissä eli neitsyessä, ja minusta on tulossa vain enemmän ja enemmän pikkutarkka, analyyttinen, utelias ja mieleltäni erittelevä - kriittisyyttäkin löytyy (vaikka muille jakaa!) eikä nämä em. mainitut piirteet ole todellakaan kaloille tyypillisiä, mutta ovat ihan kuin suoraan neitsyen luonteesta!

Skorpionit saattavat pettää (ainakin fantasioivat siitä), ovat voimakkaita ja kriittisiä ihmisiä - erakon luonne sopii sekä ravuille, että skorpioneille ; ). Myös tuo " omat lapset" ärsyttää juttu tulee sinulle skorpionilta.

t. 4

Vierailija
4/5 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlettakaa astrologiaa, ja sieltä Astro:n sivut (Seppo Tanhuan) ja sieltä ilmaispalvelut. Siellä (mm.) mahdollisuus laskea oma kartta, josta selviää kuu- ja nousevamerkki, kuu merkki tarkoittaa vaistomaista käyttäytymistä ja nouseva merkki on sellainen, jonka kautta persoonasi " näyttäytyy" muille - ja ainakin omassa tapauksessani, myös paljon vaikuttaa persoonaani.

t. 4

Vierailija
5/5 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On valtavan mielikuvituksekas, johtava persoona (tosin sillain hiljaa " pinnan alla" johtava ; ) - ei siis johda suoraan kuten esimerkiksi oinas). Uskollinen ihminen parisuhteessa. Mielialat vaihtelevat paljon ja nopeasti (kuun hallitsema merkki).

Toki aina myös ne muut merkit ihmisen kartalla vaikuttavat : ).