Syyhypunkki vai pölypunkki?
Mitä jos oireesi onkin pölypunkin aiheuttamia?
Kannattaa imuroida ja tuulettaa patjoja ja tuulettaa peittoja sekä tyynyjä pakkasessa.
Vaatteet olisi aina hyvä pestä 60 asteessa, kaikki. Imuroida kunnolla ja viedä joskus edes matot ulos
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei jaksa näin tyhmiä aloituksia. Millaisia ihmisiä täällä nykyään kirjoittelee? Äo 60?
Minä tänä aamuna aloin ymmärtää. Iltalehden toimitta kirjoitti, että täi on satiainen, huoh.😂
Niinhän se onkin. Viisaus on ajanut sinuakin takaa jo vuosia, mutta tähän päivään mennessä sinä olet ollut nopeampi.
Lopettakaa tuo "kyllä mun isi sun isis voittaa" lässytys ja keskittykää asiaan- ei uskoisi aikuisilta ihmisiltä vai onko siellä pari teiniä kirjottelemassa ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei jaksa näin tyhmiä aloituksia. Millaisia ihmisiä täällä nykyään kirjoittelee? Äo 60?
Minä tänä aamuna aloin ymmärtää. Iltalehden toimitta kirjoitti, että täi on satiainen, huoh.😂
Niinhän se onkin. Viisaus on ajanut sinuakin takaa jo vuosia, mutta tähän päivään mennessä sinä olet ollut nopeampi.
Voisitko keskittyä asiaan ilman että yrität perustella paremmuuttasi muille? Yleensä sellaiset tyypit ovat itse vähän jälkeenjääneitä- se viisaus on hyvin tod.näköisesti jäänyt itseltään saavuttamatta jos tarvitsee muita alkaa jallitamaan ilman että itse asiaa kommentoisi.
Vierailija kirjoitti:
Pölypunkit on kuollut sukupuuttoon. Ja allergian ja syyhyn eron pitäisi nähdä.
Oikeastaan allergian ja syyhyn erottamiseen kyllä tarvitaan ihan ammattilaista, syyhypunkkiakaan ei näe paljaalla silmällä ei sitten millään paitsi ehkä sen tekemät hyvin pienet käytävät iholla (pitkän altistumisen jälkeen, siis sen jälkeen kun syyhyoireet ovat jo alkaneet) - ja vaikka näitä käytäviä näkisikin niin luuletko että joka 'maallikko' osaa tehdä juuri oikean diagnoosin ?? Vähän järkeä siihen kommentoitiin pliis ;)
Viisaus on ajanut sinuakin takaa jo vuosia, mutta tähän päivään mennessä sinä olet ollut nopeampi.