Milloin psykiatriselle osastolle pääsee?
Kommentit (37)
Psykoosipotilaat ainakin. Pelkkään masennukseen.. riippuu varmaan miten on tilaa. Ei välttämättä aina edes itsemurhayrityksen jälkeen..
Itse olen päässyt todella helpolla yleispsykiatrian osastolle. Minulla on perussairaus, jonka hoitoa ei voi laiminlyödä.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen päässyt todella helpolla yleispsykiatrian osastolle. Minulla on perussairaus, jonka hoitoa ei voi laiminlyödä.
Vaikken siis ollut psykoosia lähelläkään, mutta masennus/syömishäiriö.
Psykoosipotilas pääsee mutta ei saa siellä mitään hoitoa. Tutulle tuli psykoosi ja osastolla ei annettu kuin lääkkeitä. Osaaton huoneitten ovet oli auki, potilaat meni mielensä mukaan toisten huoneisiin varasti toisten tavaroita ja kävi käsiksi toisiin potilaisiin!!
Ei siis mitään ryhmäterapia keskusteluja tms mitä ulkomaisissa elokuvissa on.
Sinne pääsee klo 14 jos ei sada lunta ja paistaa aurinko, pitää myös olla etelätuuli.
Vierailija kirjoitti:
EI sinne päästä vaan joudutaan.
t:psykoosi sukkaa
Voiko siellä imeä vartijan kalua?
Vierailija kirjoitti:
ilmoitautumalla VIHREITTEN kannatajaksi !
Se olisi win win. Pääsisi nopeasti hoitoon ja vihreille riittäisi kannattajia. Valitettavasti tuo ei kuitenkaan ole totta, sillä vihreillä on paljon terveitäkin kannattajia
Minuakin nyt kiinnostaa. Olen pelkkänä korvana. Kertokaahan kokemuksia.
Vierailija kirjoitti:
Kun tekee itsemurhan nin pääsee.
Siitä pääsee vain patologiselle osastolle ja hengestään
Yrityksestä viedään psykiaktriselle, jos kroppa on siinä kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvällä tuurilla somaattisen osaston kautta itsemurhayrityksen jälkeen.
Tarvitseeko olla sekavassa tilassa tai muuten voimakkaasti ahdistunut tms.?
Vierailija kirjoitti:
Psykoosipotilaat ainakin. Pelkkään masennukseen.. riippuu varmaan miten on tilaa. Ei välttämättä aina edes itsemurhayrityksen jälkeen..
Eihän masennus ole sairaus. Masentuneet makaavat kotona sohvalla ja valittavat sekä itkevät kun kaikki on päin peetä.
Kyllä pitäis päästä pelkästään jo sen perusteella että kertoo äänestäneensä vihreitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarvitseeko olla sekavassa tilassa tai muuten voimakkaasti ahdistunut tms.?
Olen ollut päivystyksessä kahdesti. Toisen kerran olin voimakkaasti ahdistunut, eivätkä ottaneet. Toisen kerran olin kärsinyt sekavista tiloista vasta eivätkä silloinkaan ottaneet, koska en ollut silloin sekava.
Mutta avohoitolähetteet sain