Treenatkaa ja harjoittakaa itsekuria
Se tulee siinä samalla kun pitää omista rutiineista kiinni. Menkää sinne missä on vaikeaa.
Miksi te luulette että kaikissa uskonnoissa ja henkisissä opeissa puhutaan esim paastoista? Miksi eri uskonnot harrastaa paastoja?
Se syy on siihen se että ihmisen yhteys luojaan ja tähän kaikkeen on korkeimmillaan silloinkun kaikki muu on vedetty pois naaman edestä, silloinkun on hankalaa.
Heti kun siihen naaman eteen tulee netflix ja hampurilainen, henkinen yhteys katoaa. Se on niin yksinkertaista.
Uskaltakaa testata itseänne ja mennä sinne missä on vaikeaa
Kommentit (8)
Minä menen 10 tuntia päivässä sinne, missä on vaikeaa. Eli suoriudun äärimmilleen tehostetusta työelämästä ja siihen liittyvästä pakkomatkustamisesta täpötäysissä julkisissa liikennevälineissä. Sen jälkeen ei itsekuriharjoitukset kiinnosta.
Elämässä on oltava muutakin sisältöä kuin pakkopulla.
Ok, ehket ole Ap kohdannut mitään todella vaikeaa elämässäsi, jos katsot asiaksesi neuvoa muita kohti epämukavuusalueitaan?
Minä olen kohdannut.
Opin, että syön hampparin jos huvittaa, katson Netflixiä jos huvittaa, kokeilen rajojani jos huvittaa.
Ihan itse päätän milloin ja jos.
Mulla on kuule kroonisesti sairaana ihan riittävän vaikeaa ilman että jonkun hemmotellun kermaperseräkänokan käskystä hankkisin niitä vaikeuksia vielä lisää.
jep