Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin kokeilemassa trendikkäitä mama -farkkuja ja löysiä suoria farkkuja

Vierailija
02.03.2024 |

Jostain syystä ne eivät näyttäneet trendikkäiltä koossa 34/32? Jeesus mikä hirvitys katsoi peilistä 🤣

Mimmoisia housuja muut öh.. isot ja lanteikkaat pidätte?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä istuvatko nuo kenenkään päälle mitenkään erityisen imartelevasti...

Vierailija
2/6 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mama? Mom jeans? No, minusta isommilla naisilla parhaimmilta näyttävät pillifarkut pitkän löysähkön paidan kanssa. Farkut, jotka eivät jousta tai leventävät lisää ei näytä hyvältä. Nämä mom jeansit nimenomaan leventävät entisestään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysät suorat farkut on hyvännäköiset hoikien päällä. Mamafarkut ei sovi millekään vartalotyypille. 

Vierailija
4/6 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi. Ei tule minusta siis trendikästä.

Vierailija
5/6 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma: ekaa kertaa pillifarkku-vuosien ja vuosikymmenten jälkeen kävin kokeilemassa juuri tuon mallisia farkkuja. Että jos päivittyis tälle vuosikymmenelle. Olen hoikka enkä yhtään lanteikas ja kaikki housut näytti ihan hirveiltä. Onneks ei tarvinnut ostaa 😂 Jos housut näyttikin edestä ihan kohtuulliselta niin takaa ihan kamalilta. 

Vierailija
6/6 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama homma: ekaa kertaa pillifarkku-vuosien ja vuosikymmenten jälkeen kävin kokeilemassa juuri tuon mallisia farkkuja. Että jos päivittyis tälle vuosikymmenelle. Olen hoikka enkä yhtään lanteikas ja kaikki housut näytti ihan hirveiltä. Onneks ei tarvinnut ostaa 😂 Jos housut näyttikin edestä ihan kohtuulliselta niin takaa ihan kamalilta. 

Minä sitten taas mielellään käytän noita suoria ja löysähköjä, koska olen suora ja muodoton. Ei ole muodokkaita reisiä tai pyllyä. Pillifarkut ne vasta hirveiltä näyttää minulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi