Meteorologi Seija Paasonen jäänyt eläkkeelle
Kukaan ei muistanut, kuten Matti Rönkää muistettiin. Eihän uutisankkuri Pirjo Nuotionkaan eläkkeelle pääsyä muistettu. Mitenköhän menee noin oudosti, että jotakin muistetaan ja jotakin ei?
Kommentit (13)
Samaa ihmettelin. Olisivat vaikka voineet vetää yhdessä viimeisen lähetyksen ja vaikkapa laulaa yhdessä jonkun loppulaulun.
Hän oli mun suosikki meteorologeista, jään kaipaamaan.
Onneksi Mette ei mene eläkkeelle vielä hetkeen 😍
Tässä ainakin Pirjo Nuotion jäähyväiset?
Uutisia televisiosta katsovat ihmiset äänestävät vaaleissa ehdokkaan seksuaalisen suuntautumisen perusteella, ja arvostavat uutisten lukijana miestä.
Arvi Lind toivotti Röngän tervetulleeksi Ylen Elävään arkistoon. Sinne siis myös Seija. Seuraava lienee Keijo Leppänen
Seija ihana, paras, tykkään. Hän oli ja on sää!!
Mutta oliko hän kenen palveluksessa? Forecan, ilmatieteenlaitoksen, maikkarin, ylen...?
Joka tapauksessa, haluamme Seijan vielä ruutuun!!!! Hänen tietämys pilvistä on ollut mulle äärimmäisen avartavaa. Kiitos
Seija Paasonen ei ole ollut iltauutisten meteorologina varmaan 20 vuoteen.
Vierailija kirjoitti:
Arvi Lind toivotti Röngän tervetulleeksi Ylen Elävään arkistoon. Sinne siis myös Seija. Seuraava lienee Keijo Leppänen
Mielestäni hän kyllä lähetti terveiset Matille elävästä arkistosta, ei kutsunut häntä sinne. Ihan hyvä läppä joka tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Seija Paasonen ei ole ollut iltauutisten meteorologina varmaan 20 vuoteen.
Miksi siis pitäisi juhlia jonkun sellaisen meteorologin eläkkeelle jäämistä, joka ei ole tuttu?
Vierailija kirjoitti:
Seija ihana, paras, tykkään. Hän oli ja on sää!!
Mutta oliko hän kenen palveluksessa? Forecan, ilmatieteenlaitoksen, maikkarin, ylen...?
Joka tapauksessa, haluamme Seijan vielä ruutuun!!!! Hänen tietämys pilvistä on ollut mulle äärimmäisen avartavaa. Kiitos
Se kirja, pilvistä ja taiteesta, on aika ihana. Seija on meidän kylältä kotoisin, Saimaan rannalta savolainen.
Mistä tiedätte ettei muistettu ja juhlittu.
Jos sen nykyinen työ ei ollut ruudussa niin miksi olisi ollut julkinen muistaminen.
Varmaan six, kun Rönkä on myös kirjailija.
t. Oolofi-04