Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en kohta enää uskalla kakata ollenkaan :( Persaus on niin saamarin hellä pukamien (?) takia :(

Vierailija
15.01.2007 |

Hyvä kun voi edes istua, kun persaus on niin kipeä. Kakkaaminen on ollut koko päivän yhtä tuskaa, vaikka kakka on ihan normaalia. Suunnilleen itkua vääntäen saan tarpeet tehtyä. Luultavasti pukamat, ainakin uskon niin. Koska pyyhkiessä tuli pikkasen verta :(

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asido- tai Bifidustuotteet yleensä tasapainottavat.

Pari päivää popsit, helpottaa.

MUISTA KUIDUT/ LESEEET VEDEN KERA !!

Vierailija
2/10 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikään muu ei auta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulehtuikin vielä vaikka käytin rasvaa. Piti käydä puhdistuttamassa sairaalassa. Sitten sain noita edellisen mainitsemia peräpuikkoja sekä rasvaa. Niillä parani. Osanottoni, tiedän kuin kamalaa se kipu on!

Huomenna heti apteekkiin ja ala käyttämään sekä peräpuikkoja että rasvaa. Helpottaa kovasti. Jos ei auta niin lääkäriin.

Vierailija
4/10 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli jossakin vaiheessa isompi hätä todella tuskan takana. Ähistin puoli tuntia, tunnin todella kovaa ainesta.

Erityisen huonona iltana aikaansain jättipökäleen, joka ei mennyt edes vessasta alas ennen aamua. Laitoin kyllä pönttöön kaikki saippualiuokset.

Kun sitä pökälettä väänsin, vannoin, etten koskaan enää mene isommalle hädälle ennen kuin juon puoli pulloa votkaa. Sattui saman verran kuin synnytys.

Vierailija
5/10 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 viikkoa synnytyksen jälkeen olin ollut 1½ viikkoa kakkaamatta (ummetus + peräpukamat + 1½ h kestäneen ponnistusvaiheen latistamat lantionpohjalihakset), samanlaiset fiilikset oli todellakin sitä pökälettä tehdessä. Ennemmin vaikka 10 ponnistusvaihetta synnytyksen yhteydessä (ilman kivunlievitystä), kuin se 1½ viikon kakkaamish****tti!

Ensisynnyttäjiä pitäisi oikeasti varoittaa tuosta; ei se synnytys mitään, odottakaas niitä vessahetkiä sen jälkeen.

Vierailija
6/10 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ensisynnyttäjiä pitäisi oikeasti varoittaa tuosta; ei se synnytys mitään, odottakaas niitä vessahetkiä sen jälkeen.

Vierailija
7/10 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kauheeta, jos teitä ei ole kakkaamisesta synnytyksen jälkeen varoitettu, mulle kantoivat kaikki sukulaisnaiset luumuja sairaalaan ja jaksoivat muistuttaa, että pidä vattas sopivan löysällä, ilmeisesti suvussa kaikilla synnyttäneillä pukamat.

Vierailija
8/10 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on synnytyksestä jo aikaa pian kaksi vuotta eikä mulla silloin ollut pukamia tai jos oli, niin ne eivät haitanneet.

Vierailija
9/10 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä pukamia. Haavaumakin sattuu niin helevetin palijo!

Terv. yksi, jolla ei pukamia, mutta tajuttoman kipeä haavauma. Tällä hetkellä juurikin noita Scheriproct-rasvaa ja -peräpuikko hanurissa.

Vierailija
10/10 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän