Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vanhemmat ihmiset näkee tubessa niin kauheesti vaivaa muiden kauppakassi- ja ruuanlaittovideoista j

Vierailija
01.03.2024 |

Kauheaa marmatusta näkee ihan tavallisista ostoksista, joissa ei ees mitään ihmeellistä tähän maailmaan poikkeavaa näy ikinä. Vahdotaan kuin päättömät kanat suolasta, sokerista, rasvasta ja nää tubettajat vielä sitten vähän anteeksipyydellen selittelevät ruokaostoksiaan, vaikkei niitä tarttis selitellä mielensäpahottajamummoille ja - papoille mitenkään.

Keski-ikäisten tubettajien kiloistakin saatetaan nähdä kauheasti vaivaa, vaikka näyttävät aivan tavallisilta keski-ikäisiltä, joilla useimmilla on vatsaa ja pyllyä, kauhea määkiminen kuin olisivat jotain liikuntakyvyttömiä 250 kiloisia obeeseita mammutteja ihan normaalin vatsakkaan keski-ikäisen vartalonsa takia.

Minä en ole tubettaja, mutta lueskelen niiden saamia kommentteja tai sitä mitä niistä lauotaan muilla foorumeilla, huhhuh. Mikä teitä kilonatseja, muiden ruokaostoksista valittajia oikein vaivaa??!!! 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö videoita tunkea saastuttamaan maailmaa ja ap:n mieltä?

Vierailija
2/4 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulenpa kyllä, että mummot ja papat viisveisaavat jostain tubettajista. Minä en ainakaan löytäisi edes sellaisia. Terv. mummo 78v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulenpa kyllä, että mummot ja papat viisveisaavat jostain tubettajista. Minä en ainakaan löytäisi edes sellaisia. Terv. mummo 78v

Vai niin, no kyllä kuule mummot ja papat katselee muiden mummojen ja pappojen videoita tubesta. 

Ihan tavalliset ihmiset siis tekee videoita, esim ruokakauppaostoksistaan, tai makkatakeiton valmistuksesta, niin niitä katsellaan. 

Vierailija
4/4 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turamummo rules. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi