Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsooko kukaan enää suoratoistopalvelujen aikana telkkaria?

Vierailija
01.03.2024 |

no ei, täyttä paskaa kaikki ohjelmat ja en kestä niitä mainoksia joka 10. minuutti, hyvät eläkuvat harvassa ja ei mainoksia jaksa hullukaan

ennustan, että pian kaikki tv-ohjelmat lakkautetaan

itellä on nyt netflix ja disneyplus suoratoistot, maksaa 8 e ja 10 e per kk

ei paljoo, katon disneyltä justified sarjaaja nyt uutta shogunia

netflixin kaikki huumesarjat oon kattonut mutta avatar last airbenderin takia otin sen taas uudestaan

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normitelevisiosta tulee vaan kaikenlaista kotimaista paskaa. Katsooko joku muka jotain silent librarya? Pakko olla nykyään kaikki suoratoistopalvelut.

Vierailija
2/8 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä tv-ohjelmat lakkautetaan? Toivottavasti ei ne, joita katson striimipalveluista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä kyllä juuri tule katsottua, enemmän katson jopa Youtube-videoita. Aika hassua.

Vierailija
4/8 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, minä ainakin.

Katson kyllä myös suoratoustopanlveluista.

Villi srvaukseni on, että suurin osa suomalaisista katsoo suoria lähetyksiä.

PS. Striimaatko itse lähetykset pöytäkoneella?

Vierailija
5/8 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon pskaahan sieltä tulee, samat jenkkikomediat, remppasarjat ja suomalaiset "huumori"pläjäykset...

Mutta jos joku hyvä elokuva sattuu tulemaan, niin katson mielelläni. On ihan mukavaa, että mainostauot tauottavat katsomista.

Lisäksi pidän televisiota päällä jonkun verran myös vaan sen takia, että on jotakin taustahälyä, ettei kaikki naapureiden aivastelut ja kolinat kuulu.

Vierailija
6/8 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole suoratoistopalveluja koskaan ollutkaan. Telkkaria ei paljon tule katsottua ellen löydä jotain katsottavaa esim youtubesta.

Vierailija
7/8 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole katsonut televisiota tai suoratoistopalveluita vuosiin. Mistä jään paitsi? 

Vierailija
8/8 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole koskaan ollut yhtäkään suoratoistopalvelua. Katsotaan normaalia telkkaria.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan