Purra pyytää suhtautumaan huumorilla leikkuulauta-asiaan. Köyhyysrajan alapuolelle putoavia varmasti huvittaa.
Suomi on muuten valtionvelkaantumisen osalta Eurooppalaista keskitasoa.
Purrahan on sanonut että empatia ei kuulu politiikkaan.
IS:"Riikka Purra vitsaili leikkaamisesta puisessa leikkuulaudassa viesti"
Kommentit (385)
Ah, täällä eivät lainaukset toimi taaskaan. Hyvin menee.
t. Ylempi
Aaaaahhh mä niin nautin siitä kun punikki pissikset ulisee täällä ja tajuaa että kohta loppuu se muiden rahoilla loisiminen. Kai te tajuatte sen että parasta mitä te voitte tehdä on kuolla katuojaan.
Tuo on ihan mahtava, kulttiesine suorastaan. Mulla ei oo enää yhtään mitään mistä leikata niin ei haittaa joten leikatkaa nyt toisilta. Nähdään siellä jossakin
Vierailija kirjoitti:
Missä lukee että leikkuulauta on alunperin Riikka Purran keksintö? Mainio idea yrittäjältä, ostaisin! Samoin esim hallituksen raastinrauta sekä sitruunanpuristin olisi myyvä, auttaa pienyrittäjiä jotka yrittävät oikeasti hankkia itse elantonsa. Ottavat vastuun omasta pärjäämisestään, semmoinen ideologia. Eivät ole ideologisesti työttömiä vaan työteliäitä ja ahkeria. Hyvä idea, jatkoon!
Suomessa on historian oikeistolaisin hallitus ja pienyrittäjätkin joutuvat huoraamaan kun talous ei kasva. Kertoo kaiken hallituksestamme ja heidän ohjelmastaan.
Jjep. Minä valmistun tässä kuussa ja tähän hallitukseen asti olin vakavasti aikomassa alkaa yrittäjäksi. Nyt on olo, että en kyllä uskalla. Paskaa oli työtön tai yrittäjä, mutta ainakin työttömänä on pienempi riski joutua v**ullisiin velkoihin. Pitäis saada vakityö ennen kuin täällä uskaltaa alkaa yrittäjäksi.
Tuostahan nyt on kovasti hermostuttu ja nokkiinsa otettu. Minusta se on hauska, voisin ostaakin.
Mainoslause kys. laudalle:
Purralla ei leikkaa, mutta laudalla kylläkin!
Vihervassareiden runk kurinki haluaa Suomeen nälänhätädän koska niiden kannattajat elää kateudesta.
Vierailija kirjoitti:
Tuostahan nyt on kovasti hermostuttu ja nokkiinsa otettu. Minusta se on hauska, voisin ostaakin.
Ihan saatanan ruma. Hyvä nätti puupinta pilattu jollain töherryksellä.
Nauran yleensä huonoillekin vitseille, mutta tää ei naurata. Koska köyhiltä leikkaaminen ei ole musta hauskaa. En ole sadisti.
Vierailija kirjoitti:
Aaaaahhh mä niin nautin siitä kun punikki pissikset ulisee täällä ja tajuaa että kohta loppuu se muiden rahoilla loisiminen. Kai te tajuatte sen että parasta mitä te voitte tehdä on kuolla katuojaan.
jep samaa mieltä.ihanaa tää itku.
Vierailija kirjoitti:
Älkää peljätkö köyhät, kyllä niiltä varakkaammiltakin joudutaan leikkaamaan kovalla kädellä. Verotus nousee entisestään, vaikka meillä on jo maailman mitassakin kärkitasoa oleva tuloverotus.
On totta, että politiikassa ei ole tunteille valtaa ja vaikka vihaankin leikkauksia, niin niitä nyt on vain tehtävä ja paljon.
Ja missähän ne leikkaukset valtionvelkaan on? Purra ottaa vain lisää velkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vihervassareiden runk kurinki haluaa Suomeen nälänhätädän koska niiden kannattajat elää kateudesta.
Purra sitä näyttää haluavan kun ajaa Suomen lamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyydän Purraa suhtautumaan huumorilla siihen, että joudun irtisanoutumaan osa-aikatyöstäni suojaosan poistuttua ja hakemaan toimeentulotukea. Sitten alkaa kattoon syljeskely, ehkä ryyppäämäänkin voisi ratketa. Heh heh, hahhahhaa, buahahaa, hihii.
Tulisiko mieleen hakea vaikka lisätunteja?Eli mukavampaa on jäädä tuilla loisimaan kuin tehdä töitä,tarpeeksi paljon sinunlaisia niin toimeentulotuella eläviä aletaan aktivoimaan.kuten muualla tehdään.
Ei niille anneta lisätunteja vaan otetaan lisää osa-aikatyöntekijöitä,on halvempaa firmalle kuin pitää harvempia kokoaikaisia.
Vierailija kirjoitti:
Elämme mielenkiintoisia aikoja, aivan kuin jonkin suuren murroksen edellä. Tämä näkyy jatkuvina ylilyönteinä niin mm. politiikassa (oikeistolaisten diktatuurit, länsimaissa oikeistolaispoliitikkojen naureskelu ja pilkkaaminen huonompiosaisten kustannuksella, kiusaajameininki).
Jengi kokeilee rajoja, missä kulkee sen suuren massan siedon ja suvaitsevaisuuden katkeamispiste.
Vai ollaanko siirrytty aikaan, jossa massalla ei ole mitään merkitystä, sitä saa pilkata, herjata, häiritä, käyttää hyväksi mielin määrin, vailla seurauksia, vain rahaa kassaan saamalla? Mitä tapetuista pikkulapsista, jos liikaa rahaa menee purrien mukaan lasuun? Raha on tärkein, lälllällläää...
Mielenkiintoista. Niin se varmaan Marie Antoinettekin Ranskassa koki olleensa tosi ironinen, kun tokaisi 'syökööt sitten täytekakkua', kun joku kertoi hänelle, ettei kansalla ole leipää. Wau, melkein oli hipsterimäisen ironinen ja päähän siitä nauramises
...leivoksia...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oisko se parempi, jos siinä olisi sinun sukuelimesi kuva?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää peljätkö köyhät, kyllä niiltä varakkaammiltakin joudutaan leikkaamaan kovalla kädellä. Verotus nousee entisestään, vaikka meillä on jo maailman mitassakin kärkitasoa oleva tuloverotus.
On totta, että politiikassa ei ole tunteille valtaa ja vaikka vihaankin leikkauksia, niin niitä nyt on vain tehtävä ja paljon.
Ja missähän ne leikkaukset valtionvelkaan on? Purra ottaa vain lisää velkaa.
Miksi ette haukkuneet Marinia, vaikka otti kamalasti velkaa? Ai niin, kun teille maksettiin niin kivasti. Mikä älynväläys sekin oli, että joulukuun lapsilisät tuplana?
Vierailija kirjoitti:
Voi juma*auta. Mun on leikkausten vuoksi peruttava eräs ortopedinen toimenpide vaikka olisin sen todella tarvinnut kipujeni vuoksi.
Mulla vaan ei ole varaa. Ja ei, en saa sossusta, koska omistusasunto (syrjäkylällä).
Ja sekö on tämän leikkuulaudan syytä?
Vierailija kirjoitti:
Voi vi**u oikeesti. Me mietitään täällä miten riittää rahat jatkossa edes ruokaan kun samaan aikaan lapsikorotus poistuu, suojaosa poistuu, asumistuki pienenee.
Ja Riikalla on hauskaa 🤦
Äläpäs vassari ulise siellä. Et voi asialle mitään, joten oleppas hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oisko se parempi, jos siinä olisi sinun sukuelimesi kuva?
Ei, vaan parempi muotoilu, eikä mitään lapsellisia töherryksiä. Puupinta on nätti. Onko sut pudotettu vauvana päällesi, vai miksi et ymmärrä lukemaasi?
no miks sit itket täällä saatana näitä tukien leikkauksii?.kyllä pärjään oon aina pärjänny.kaikkee hyvää sinne lähen mökille
Niin no ajatella, toiset kykenevät empatiaan ja yhteiseen hyvään, eivätkä kuvittele hyvien olojen olevan automaatio tai jatkuva tila. Itsekin olen ollut monenmoisessa työssä elämässäni, enkä ole ikinä, en koskaan, valittanut että miksi maksan näin paljon veroja. Siksi itseäni aina kummastuttaakin nämä oikeistoulisijat, jotka niin hermostuvat siitä, että heillä olisi varaa maksaa enemmän. Se on vain fakta, niin olisi. Enemmän kuin sillä työttömällä/monisairaalla tms tilanteessa olevalla maksaa selkänahastaan enempää.
Ympäristön kannalta hyvätuloinen nimenomaan kerskakuluttaa turhaan, sellaisesta sietääkin verottaa enemmän. Ei kukaan tarvitse huvivenettä, useampaa mökkiä, montaa autoa ja lomaosakkeita. Aivan turhaa törsäämistä, siinä on vaikka kuinka leikattavaa.