Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eduskuntaan saisi tulla kännykkäparkki

Vierailija
29.02.2024 |

Jokainen edustaja jättää puhelimensa säilöön istunnon ajaksi ja saa sen takaisin istunnon päätyttyä. Täysin älytöntä että noille maksetaan palkkaa puhelimen räpläämisestä. Eihän ne edes kuuntele toisiaan

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman olen huomioinut. Kerrankin oli eduskunnan kyselytunti ja puhemiehen takana eräs nainen tauotta puhelimella , välillä vain korjaili hiuksiaan , ei tainnut ymmärtää että kamerassa oli usein. Näitä riittää , ihmettelen että näinkö Suomen asiat hoituu kun edustajat saa niin paljon vain puhelimellaan olla. Mitä sitä sanotaankaan lasten ja nuorten kännykkä riippuvuudesta 🤔😤

Vierailija
2/7 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitaan myös maissilapselle oma pallomeri. Ja satoselle lisää askartelupaperia + tusseja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ne kirotun tabletit myös.

Vierailija
4/7 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet niiin oikeassa. kouluissa kärsitään penskay tunnilla räplää puh. nuo aikuiset möllit samaa, toisella korvalla kuunnellaan ja huomio usein muualla. kunhan ns. ilmottauduttu läsnäoleviksi,hyvää tilastoa feikkinä ollaan. sitten tuo huutelu päälle ,ivanaurut ,päällepuhuminen, ei kunnioiteta toisen puheenvuoroa. itse keskeyttäisin oman puheenvuoron, voit jatkaa sitten tästä ,,

Vierailija
5/7 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla itselläsi työpuhelinta? Esimerkiksi meillä kaikki esitykset, selvitykset, lait jne. luetaan tabletilta tai puhelimelta, joten tuo räplääminen on työntekoa.

Vierailija
6/7 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännyparkki täytyisi olla todella hyvin vartioitu ettei puhelimen whatsapilla kukaan ulkopuolinen pääse lähettelemään epäkorrekteja viestejä🤭

Vierailija
7/7 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla itselläsi työpuhelinta? Esimerkiksi meillä kaikki esitykset, selvitykset, lait jne. luetaan tabletilta tai puhelimelta, joten tuo räplääminen on työntekoa.

Siis tauotta. Tuntuu siltä kun paljon istuntoja seuraan niin mieleen tulee että ovat saaneet ohjeistuksen: KVG jos ette muuten ymmärrä. Minä kuuntelen silloin kun puhutaan, onhan se selvitystä se KVG Kin. Lakiamyöten. Kysely tunnin olen väärin täysin ymmärtänyt. Esitystähän ja aivan elävää eduskunnassa tulee. Livenä