Jestas mulla on kamala takapuoli
Tilasin hmstä xl pellavahousut ja kyllä mahtuisi tuohon uuniin kahdeksankin leipää. Emmää kestä
Kommentit (21)
Luultavasti aivan ihana!
T: leveitten pyllyjen fani
Kuvauksesi perustella takamuksesi on 5/5
Kuva niin voin arvioida tarkemmin?
M
Mullakin on, mutta toisessa ääripäässä. Pieni, kapea, roikkuva ja ryppyinen mummopylly.
Vierailija kirjoitti:
Mullakin on, mutta toisessa ääripäässä. Pieni, kapea, roikkuva ja ryppyinen mummopylly.
Hei mää yritän syödä tässä samalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruippana.
Mulla taas maha. Ihan hirveä tynnyri. :( Kaikki ylimääräinen kertyy vain ja ainoastaan mahaan. Tällä vartalon mallilla on mahdotonta näyttää hyvältä missään asussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:D
Vierailija kirjoitti:
Mulla taas maha. Ihan hirveä tynnyri. :( Kaikki ylimääräinen kertyy vain ja ainoastaan mahaan. Tällä vartalon mallilla on mahdotonta näyttää hyvältä missään asussa.
Paa korkkarit ja laita sun sutjakat sääresi esille. Jotain rentoa pötsin päälle
Olen kuullut että eräässä suuressa kaupungissa Suomessa on isot takapuolet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja tiukat housut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja tiukat housut
Joo, siis näin pukeudunkin, mutta näytän silti plussapallolta, jolla on tulitikut raajoina. :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja tiukat housut
Joo, siis näin pukeudunkin, mutta näytän silti plussapallolta, jolla on tulitikut raajoina. :(
Höpsis höpsis 💜
Ainakin aloittajalta löytyy perseen lisäksi myös huumorintajua.
Hyvähän se on aikuisella naisella olla reippaasti takamusta ja mielellään myös vähintään navassa asti riippuvat mahtimelonit!
kyllä jokainen nainen saa lauman kiinnostuneita miehiä halutessaan.
kaikkein pahimmillakin haisevilla rumilla mt-ongelmaisilla naisilla on usein lapsia monen elatusmaksujenmaksajan kanssa.
Laita kuva niin voidaan arvostella.
T. Läskiperse