Lähtisitkö tästä suhteesta?
Kyllä on vaikea päätös.... oltu yhdessä 3 v ja saman katon alla vuosi. Muutoin menee ihan kivasti, mutta se läheisyys ja seksi. Mies ei tee aloitetta kummankaan suhteen. Eli minun varassa on ettei tämä ole pelkkä kaverisuhde. Ikää on jo yli 50 v että pitäisikö minun vaan tyytyä jo tämän ikäisenä tähän kun muutoin rehti ja hyvä mies.
Kommentit (25)
Toki juttelisin asiasta ensin miehen kanssa, mutta jos tilanne on koko ajan tuo eikä vain väliaikaisesti, niin kyllä lähtisin. Minulle on suhteessa tärkeää seksi, mutta myös molemminpuolinen seksuaalinen vetovoima. Jos miehestä tulee tunne, että hän ei tunne halua minua kohtaan eikä kiinnostusta seksiin, niin ei se minulle toimisi - ei edes, vaikka lähtisi aina mukaan, kun itse teen aloitteen. Ja en myöskään tykkää sellaisesta parisuhdedynamiikasta, että vain toinen tekee aina aloitteet ja toinen ei koskaan.
Oletko kertonut miehellesi, että kaipaisit enemmän lömpöä läheisyyttä ja nussintaa?
Jo mies luuleekin, ettei sinua kiinosta ja näin molemmat tuppisuut kärsivät puutteesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hae seksi hiljaisuudessa muualta, kaikkea ei tarvitse puolisolle mainostaa.
Miksi ei vaan jättää miestä ja hankkia sopivampi mies tilalle?
Toki voi, mutta kun hän on sitä mieltä, että mies muutoin on kiva ja sopiva, niin tarjosin käyvän vaihtoehdon, jonka avulla voi miehen pitää Tuossa myös se etu, ettei jää yksin, vaikka muutkaan miehet eivät apstä innostuisi.
Se riski on aina aina olemassa, ettei löydy toistakaan sopiva. Sitten pitää vain päättää, jääkö mieluummin suhteeseen, johon on joka tapauksessa tyytymätön, vai ottaako sen riskin ettei löydä uutta, jolloin on taas tyytymätön, mutta hyvällä tuurilla voi löytää kivan ja sopivan miehen, jonka kanssa seksikin toimii, jolloin on tyytyväinen. Eli pitää valita haluaako mahdollisuuden tyytyväisyyteen vai pelaako varman päälle ja pitää suhteen, jossa on tyytymätön. On tietysti myös tulkintakysymys, voiko sellainen mies olla sopiva, jonka kanssa seksi ja läheisyys ei toimi - omasta mielestäni ei, koska kyseessä on niin olennainen ja tärkeä asia. Minulle ei riittäisi vain kiva mies, vaan haluan kivan miehen, jonka kanssa romantiikka ja seksi toimivat. Muuten on melkein sama onko yksin vain toimimattoman seksin suhteessa kivan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hae seksi hiljaisuudessa muualta, kaikkea ei tarvitse puolisolle mainostaa.
Miksi ei vaan jättää miestä ja hankkia sopivampi mies tilalle?
Toki voi, mutta kun hän on sitä mieltä, että mies muutoin on kiva ja sopiva, niin tarjosin käyvän vaihtoehdon, jonka avulla voi miehen pitää Tuossa myös se etu, ettei jää yksin, vaikka muutkaan miehet eivät apstä innostuisi.
Se riski on aina aina olemassa, ettei löydy toistakaan sopiva. Sitten pitää vain päättää, jääkö mieluummin suhteeseen, johon on joka tapauksessa tyytymätön, vai ottaako sen riskin ettei löydä uutta, jolloin on taas tyytymätön, mutta hyvällä tuurilla voi löytää kivan ja sopivan miehen, jonka kanssa seksikin toimii, jolloin on tyytyväinen. Eli pitää valita haluaako mahdollisuuden tyytyväisyyteen vai pelaako varman päälle ja pitää suhteen, jossa on tyytymätön. On tietysti myös tulkintakysymys, voiko sellainen mies olla sopiva, jonka kanssa seksi ja läheisyys ei toimi - omasta mielestäni ei, koska kyseessä on niin olennainen ja tärkeä asia. Minulle ei riittäisi vain kiva mies, vaan haluan kivan miehen, jonka kanssa romantiikka ja seksi toimivat. Muuten on melkein sama onko yksin vain toimimattoman seksin suhteessa kivan kanssa.
No tätä mieltä minäkin olen, että tässä ei ole mitään menetettävää, koska suhde on toimimaton ja on huomattavasti isompi riski jäädä sellaiseen suhteeseen missä on tyytymätön kuin se että yrittäisi löytää jonkun paremman.
Miksi oletat, että muut miehet eivät olisi kiinnostuneita AP:sta?