Oletko ollut tänään ulkona?
Kommentit (36)
Tulin just kolmannelta koiralenkiltä. Meen vielä pari kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Aamulla talutin koiran.
Aamulla menin pyörällä töihin.
Iltapäivällä tulen pyörällä töistä.
Illalla talutan koiran.
Ja työterveydessä kehtasivat ehdottaa liikuntaa?!
Ehkä siksi etteivät nuo mainitsemasi ole mitään liikuntaa.
En. Mullon loma. Yleensä ulkoilen päivittäin siitä huolimatta, mutta tänään teen nojatuolimatkoja ja suunnittelen reissua syksylle. Huomenna käyn Alkossa ja haen pizzan.
Pyöräilin työpaikalle ja takaisin. Välissä tietysti tein töitä.
Pesin loskassa kastuneet lenkkarit monta päivää sitten ja ne on vieläkin märät. Nyt ne kengät haisee, kun on ensin imenyt rapaloskaa täyteen ja sitten pesuvedet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aamulla talutin koiran.
Illalla talutan koiran.
Kaikki kropan käyttö on liikuntaa. Tiedätkö miksi ennen vanhaan ihmisten ei tarvinnut lenkkeillä niin kovasti? Kun kotona tehtiin itse, eikä koneilla.
Olen katsellut ulos. Eghkä menen.
En. Tää on mun tän vuoden toinen päivä, kun en aio mennä ulos. Teen työtä jossa olen todella paljon ulkona ja lomalla usein pidän yhden "kotipäivän". Joululomalla viimeksi. Yleensä on pakko mennä ulos, se on niin verissä. Nytkin vähän tuntuu, että pää on liian "sisäpää".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aamulla talutin koiran.
Illalla talutan koiran.
Minäkin aikanaan ajoin päivässä pyörällä 20 km, tein tallitöitä päivittäin + lisäksi lenkitin koiria pitkiä lenkkejä, talvella hiihtämällä ja liikunnan opettajan mielestä en liikkunut tarpeeksi. Se ränkytti siitä, kun en liikuntatunneilla vetänyt täysillä vaan lepäsin. Mulla oli sen jälkeen edessä tallitöitä ja samalle päivälle pyöräilyä 15 km. Saatoin liikkua enemmän kuin kukaan muu sieltä liikuntatunnilta.
8 km tunturissa/suolla metsäsuksilla. ei ollut kivaa tuossa myterissä, mutta tulipahan käytyä.
Olen ollut kissan kanssa pihalla. En muuta. Kurkku kipeä kolmatta päivää , niin ei kehtaa hiihtää.
Minä menen ulos, se ei ole varmasti lenkki.
Vierailija kirjoitti:
Aamulla talutin koiran.
Illalla talutan koiran.
Liikut yksipuolisesti ja "treenaat" pelkkiä jalkoja. Yläkroppakin kaipaa kuntoilua, etenkin jos teet toimistohommia.
Kävelin keskustaan ja sieltä toiseen kotiini. Eli pitkästi olen kävellyt ulkosalla.
Parvekkeella olen käynyt kolme kertaa, ulkona sekin on, yksi parvekelasituksen osa on auki. Päivittäinen lenkki: sohva -> vessa -> keittö -> parveke -> sohva -> parveke -> vessa -> keittiö -> parveke -> sohva -> parveke -> vessa -> sohva -> parveke -> keittiö ->sohva -> parveke -> vessa -> sohva ja huomenna sama uudestaan. Jaa, huomenna täytyy 'sohva -> auto -> Lidl -> auto -> keittiö -> sohva' mahduttaa johonkin väliin päiväjärjestystä.
Siivoilin ja lähden nyt sitten reilu tunnin lenkille.