Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies yritti neuvoa golfnaista. Maailma raivostui mansplainaamisesta

Vierailija
29.02.2024 |

26-vuotias nainen kuvasi videota, kun tuntematon mies keskeytti tämä viraalivideo raivostuttaa maailmalla

https://www.is.fi/golf/art-2000010260519.html

Olen sanaton.

Kommentit (201)

Vierailija
81/201 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset osoittavat alemmuudentunteensa vihastuessaan tällaisista. Jos olet itsevarma, et välitä tai vedä hernettä tällaisesta. 

Hauskahan tuo on, ei siitä ketään vihastunut. Taas saatiin manspleinausta videolle.

Ei vihastunu ei, piti vaan jakaa koko maailmalle miehelle vettuillakseen. Lopeta nyt se valehtelu ja womanspleinaus. 

Eikö hauskoja juttuja saa jakaa netissä? Miksei? Miksi tämä suututtaa sinut noin?

Ei suututa video, vaan teidän naisten valehtelu, womanspleinaus ja huomiohu00raaminen. 

Mitä tarkoitat womanspleinauksella? Kuka on hakenut huomiota? Kuka valehteli?

Vierailija
82/201 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. No voi voi. Jos olisin mies, niin en kyllä enää puhuisi vieraille naisille ollenkaan.

Olihan se ehkä hölmöä lähteä pyytämättä neuvomaan mutta silti. Hoh hoijaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/201 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset osoittavat alemmuudentunteensa vihastuessaan tällaisista. Jos olet itsevarma, et välitä tai vedä hernettä tällaisesta. 

Hauskahan tuo on, ei siitä ketään vihastunut. Taas saatiin manspleinausta videolle.

Ja oikein käsikirjoitetusti. Hieman pisteitä lähtee siitä että ei kehdattu tuon oikeasti tytönvalmentajan naamaa näyttää videolla kun ois kuitenkin jääty kiinni. Täydelliseksi somevideoksi 2024 tyyliin olisi tehnyt se että videolle olisi ikuistettu myös setämiehen nuoren tytön kireitä perseleggareita silmät kiiluen kyttäävä ällöttävä naama. Hanurin some-esittely oli kyllä saatu asianmukaisesti ikuistettua. Saavutettiin kuitenkin se medianäkyvyys mitä haettiinkin.

Vierailija
84/201 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja oikein käsikirjoitetusti. Hieman pisteitä lähtee siitä että ei kehdattu tuon oikeasti tytönvalmentajan naamaa näyttää videolla kun ois kuitenkin jääty kiinni. Täydelliseksi somevideoksi 2024 tyyliin olisi tehnyt se että videolle olisi ikuistettu myös setämiehen nuoren tytön kireitä perseleggareita silmät kiiluen kyttäävä ällöttävä naama. Hanurin some-esittely oli kyllä saatu asianmukaisesti ikuistettua. Saavutettiin kuitenkin se medianäkyvyys mitä haettiinkin.

Höppelis pöppelis taas

Vierailija
85/201 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikenteessä noita selittäjiä tulee tuon tuosta. Itse olen yli 20 vuotta ajanut autoa, osan siitä ihan ammatikseni, ja eiköhän vähän väliä joku nuori pyöräilijänkloppi yritä selittää miten väistämissäännöt tai muu liikennekäyttäytyminen menee. Esim Helsingin Kalliossa näitä on paljon. Kovin herkkiä mieleltään tosiaan, menevät heti rikki kun korjaan heidän harhakäsityksiään ja teen selväksi etten kaipaa heidän neuvojaan.

Vierailija
86/201 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liikenteessä noita selittäjiä tulee tuon tuosta. Itse olen yli 20 vuotta ajanut autoa, osan siitä ihan ammatikseni, ja eiköhän vähän väliä joku nuori pyöräilijänkloppi yritä selittää miten väistämissäännöt tai muu liikennekäyttäytyminen menee. Esim Helsingin Kalliossa näitä on paljon. Kovin herkkiä mieleltään tosiaan, menevät heti rikki kun korjaan heidän harhakäsityksiään ja teen selväksi etten kaipaa heidän neuvojaan.

Olet siis tyrinyt liikenteessä myös työksesi?

Vierailija
87/201 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On turhauttavaa kun joku tulee neuvomaan eikä kuuntele selitystä miksi neuvot eivät ole tarpeeseen, kuten videolla tapahtuu. Naisena aika tuttua kauraa, ikävä kyllä.

Tosin tämä nainen ihan itsekin myönsi että hänellä oli ongelma lyönnissään jonka korjaamiseksi tuo mies osasi antaa hyvän vinkin.

Mutta väärin neuvottu. Minäitte tietää paremmin.

Vierailija
88/201 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet siis tyrinyt liikenteessä myös työksesi?

Älähän nyt mansplainaa siinä, ole hiljaa kun asiansa osaava setä ajaa.

Vierailija
89/201 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On turhauttavaa kun joku tulee neuvomaan eikä kuuntele selitystä miksi neuvot eivät ole tarpeeseen, kuten videolla tapahtuu. Naisena aika tuttua kauraa, ikävä kyllä.

Tosin tämä nainen ihan itsekin myönsi että hänellä oli ongelma lyönnissään jonka korjaamiseksi tuo mies osasi antaa hyvän vinkin.

Eiköhän ammattilainen tiedä peruspulliaista paremmin.

Vierailija
90/201 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan järkyttävät housut tuolla naisella! Näyttää ihan kuin ei olisi housuja päällä ollenkaan.

Vierailija
91/201 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monilla menee defenssi päälle, vaikka tarvitsisikin neuvoja.

No tuota.. tuossa nyt klubipelaaja meni neuvomaan ammatilaista. Tuskin toi neuvoja edes tajusi, mitä toi nainen tuossa harjoitteli, vaikka nainen sen aika moneen kertaan hänelle ääneen sanoi. Vähän sama kun suomalainen 8div kaljaliigalainen menisi neuvomaan Rapinoeta rintapotkussa.

En pelaa jalkapalloa ollenkaan, mutta olen miehenä jo automaattisesti parempi urheilija, joten menisin kyllä neuvomaan tuota lepakkoa. 

😂 Sanoo Pertsa 15-v

Itse asiassa kyllä, tästäkin on esimerkkejä, miten 15 v, ja nuoremmatkin, amatööritason futispojat pesevät aikuisia naisfutiksen huippuja mennen tullen. 

Vierailija
92/201 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua miksi tuosta mitään pitää hermostua.. parasta viihdettä aikoihin kun joku urpå yrittää päteä.. "olen pelannut 20v" joo varmaan oot, mutta et kyllä yhtään pron tuntia ainakaan elämässäsi ole ottanut, kun et ymmärrä, selityksen jälkeenkään, mistä tuossa harjoituksessa oli kyse. Ehkä mä oisin tuona naisena kysynyt, että "ok, mikä sun tasuri on?" Ihan vaan viihdearvon lisäämiseksi.

Vierailija
93/201 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei ole ainesta muuhun, niin sitten somekohulla ja p***p****n revittelyllä/läpinäkyvillä housuilla eteenpäin. Ikivanha kädenlämpöisen naisen taktiikka.

Kuka tämmöistä muikkelia tuntisi nimeltä?

Vierailija
94/201 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi herran tähden sentään.. kun et selvästikkään mitään golffista ymmärrä, älä jooko kommentoi. Nainen opetteli UUTTA svingitekniikkaa (ja tämä on myös se syy miksi hän sitä kuvasi, ihan itselleen, että voi analysoida niiden lyöntien onnistumista/ epäonnistumista), joka siis opetellaan niin, että se tehdään ensin riittävä kerta toistoja HIDASTETUSTI, että oikea liikerata menee lihasmuistiin. Kun se on kunnossa, sitten nostetaan lyonnin nopeutta ja voimaa. Ihan golffin peruskauraa, jonka jokainen joka sitä lajia on edes vähän opetellut, tietää.

Vierailija
95/201 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisgolfin taso on niin huono, että sunnuntaigolffarin pitää neuvoa tekniikkaa 😅

Vierailija
96/201 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paige Spinarac neuvoo miten swingi lyödään. Paras naisgolffaaja 😍

Vierailija
97/201 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa kyllä, tästäkin on esimerkkejä, miten 15 v, ja nuoremmatkin, amatööritason futispojat pesevät aikuisia naisfutiksen huippuja mennen tullen. 

Ei tarkoita sitä että kyseisillä pojilla on mitään asiaa neuvoa naisammattilaisia. Testosteroni ei tarkoita tietotaitoa.

Vierailija
98/201 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monilla menee defenssi päälle, vaikka tarvitsisikin neuvoja.

No tuota.. tuossa nyt klubipelaaja meni neuvomaan ammatilaista. Tuskin toi neuvoja edes tajusi, mitä toi nainen tuossa harjoitteli, vaikka nainen sen aika moneen kertaan hänelle ääneen sanoi. Vähän sama kun suomalainen 8div kaljaliigalainen menisi neuvomaan Rapinoeta rintapotkussa.

En pelaa jalkapalloa ollenkaan, mutta olen miehenä jo automaattisesti parempi urheilija, joten menisin kyllä neuvomaan tuota lepakkoa. 

😂 Sanoo Pertsa 15-v

https://www.cbssports.com/soccer/news/a-dallas-fc-under-15-boys-squad-b…

Ja tuossa naisten häviäjätiimissä oli juurikin tämä kyseinen Rapinoe "niittämässä mainetta". Eli kyllä olisi kannattanut kuunnella neuvoja niiltä 15v pojilta, jotka jyräsivät heidät.

Vierailija
99/201 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin nyt videon ja oikeastiko nykyään pelataan golfia tuollaisissa housuissa, jotka on kuin ruiskumaalattu päälle? Tosin kun näkee naisen naaman, ymmärtää miksi hän käyttää sukkahousumaisia housuja treenatessaan golfia. Parempi puoli...

Sitäpaitsi mieshän sanoo moneen kertaan pelanneensa golfia 20 vuotta, joten on selvää hänellä olevan enemmän kokemusta golfista kuin 26 -vuotiaalla, vaikka nainen olisi aloittanut pallon hutkimisen 6 -vuotiaana. 

Vierailija
100/201 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarkoita sitä että kyseisillä pojilla on mitään asiaa neuvoa naisammattilaisia. Testosteroni ei tarkoita tietotaitoa.

Miten niin ei tarkoita? Kun on tarpeeksi testosteronia, ihan takuulla tietää kaikesta kaiken ja vähän enemmänkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi