Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten joku voi olla FB:ssä tai Igssä?

Vierailija
29.02.2024 |

Järkyttävää roskaa ja tyhjää skeidanpuhumista. Ja teennäisyyttä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselen välillä mitä sukulaisille kuuluu ja yhdessä harrastusryhmässä pyörin. En pidä tätä hirveän vaarallisena. 

Vierailija
2/7 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mietin. Syöpäsiä sivustoja molemmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebook on aivan roskaa. Sieltä lähdin 10v sitten. IG myös mennyt koko ajan huonompaan suuntaan. Riippuu vähän mitä sieltä seuraa mutta paljon on ihan roskaa ja mainoksia jotka naamioitu yleisjulkaisuiksi. Nämä somealustat vaan ovat edelleen murroksessa ja en pidä niistä mistään tällä hetkellä kovin paljon. IG oli tosi hyvä aikanaan 2011-2014. 

Vierailija
4/7 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facessa olen harrastus- ja vertaistukiryhmien vuoksi. Ig:ssa en ollenkaan, enää.

Vierailija
5/7 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

FB:ssä olen taloyhtiön sivua (siellä voi esim. sopia saunavuorojen vaihdosta) ja kirpputoreja varten.

IG:stä seuraan kavereiden, sukulaisten ja kiinnostavien urheilijoiden elämää.

Vierailija
6/7 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä roikun vielä Facessa parin ryhmän takia. Joskus esim. paikallisryhmästä on ollut hyötyä. Mutta enpä tiedä, sen verran vtuttaa tuo Meta että kai se olisi fiksuinta vaan poistaa koko tili. 

Vierailija
7/7 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebookiin yritin liittyä viime kesänä autoharrastuksen takia. Ei päästetty, pomppas vissiin siinä suomen kielioppitestissä. Jotain pronomineja kyselivät, olin jo kouluaikoina huono sellasissa. En tiedä miksi siinä tuollaisia testejä pitää olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän