Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauheeta katsella kun naiset toteuttaa itseään miehen kautta.

Vierailija
15.01.2007 |

Miehet raataa niskalimassa ja naiset vaatii kokoajan lisää, tee remonttia, hankitaan komee auto ja kiristetään ja uhkaillaan. Minkä tyyppiset miehet suostuu tuollaiseen? Kun kupla puhkee niin usein vielä miehet saa syyn niskoilleen kuinka jättivät perheensä. Tiedän naisia jotka lyö selibaatin täytäntöön että saavat haluamansa asiat läpi.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi tsiisus... Mä enemmänki lahjon ukkoa pillulla ja teen jotain extraa jos haluan miehen tekevän jotain... vaikka esim. saat sexin lisäksi myöhemmin suuhoidon jos käyt ostaa lapsille videot :) Meillä ainakin toimii.. tosin jos kieltäytyy niin en kyllä selibaatilla uhkaa, koska en tod. halua ajaa ukkoa vieraisiin...

Vierailija
2/3 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin vielä.. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat ollaan haluttu tiettyjä asioita, ja kun ei kultalusikka suussa olla synnytty, niin on pitänyt itse raataa niiden eteen. Mies meilläkin yrittäjänä tekee enemmän ja pitempää päivää kuin minä. Mutta ihan omasta tahdostaan. Tykkää onneksi työstään, ja kun se on tuottanut tulosta, niin ei se kauhean vastenmielistä edes ole.

Mä olen ylpeä miehestäni ja siitä että hän on menestynyt ammatissaan ja vielä yrittäjänä. Nollasta lähti ja sataan tähtää.