Nainen, miltä tuntuu olla löysäpilluinen?
Nainen, kerro hieman elämästäsi löysäpilluinen naisena. Pohdi hieman ääneen millaista se on ollut, millaista mahdollista haittaa löysästä pillusta sinulle on ollut ja miten se on vaikuttanut identiteettiisi, suhteisiisi jne.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Ei naiset voi semmosta puhtia, kun kaikki naiset on tiukkapilluisia. Toisille vaan mahtuu sisään neljä sormea. Mutta ei ne silti ole löysiä.
Näin on. Ei ole pillun vika, jos kulli on sille liian ohut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei naiset voi semmosta puhtia, kun kaikki naiset on tiukkapilluisia. Toisille vaan mahtuu sisään neljä sormea. Mutta ei ne silti ole löysiä.
Näin on. Älä turhaan pidä paikkojasi kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta sormillahan tossa kokeiltiin, eikä kullilla.
AP, miltä tuntuu olla piniaivoinen ja mini kaluinen.
M44
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pillun lihakset voi olla kunnossa, vaikka olisinkin fyysisesti liian iso ohutkulliselle. Vika ei ole silloin pillussa, vaan kulli on sinne liian pieni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pillun lihakset voi olla kunnossa, vaikka olisinkin fyysisesti liian iso ohutkulliselle. Vika ei ole silloin pillussa, vaan kulli on sinne liian pieni.
Kaikki me jo tiedetään, että pillu EI VOI olla liian löysä. Vika on kullissa.
No tuliko sulle nyt parempi olo?
Tykkään itse tiukemmasta pillusta kuin löysemmästä. En ehkä voisi seurustella löysäpilluisen kanssa.
Pillu, joka naisen orgasmin lähestyessä tiukkenee, on ihana. Saa siis olla löysä alussa. Se tiukkeneminen on ihana tunne kyrvässä. Samalla tuntee kun nesteet alkavat valua solkenaan. Lisäksi "löysää" pillua (onko sellaista) pannessa ei laukea ihan heti. Aloittajalla tämän suhteen jotain naisvihaa?
Vierailija kirjoitti:
Pillu, joka naisen orgasmin lähestyessä tiukkenee, on ihana. Saa siis olla löysä alussa. Se tiukkeneminen on ihana tunne kyrvässä. Samalla tuntee kun nesteet alkavat valua solkenaan. Lisäksi "löysää" pillua (onko sellaista) pannessa ei laukea ihan heti. Aloittajalla tämän suhteen jotain naisvihaa?
Minuuttimunilla on just tällainen ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Eikö pillu sitten tavallisesti kaikilla tiukkene orgasmin tullessa?
Ihme kyselyjä joltain 6-vuotiaan tasolta ainoana motiivina kettuilu tai dumaaminen tavalla tai toisella
no se tuntuu just siltä, että on löysä pillu.
n.18v
Mistä minä tiedän olenko tiukka vai löysä? Ei mies ole mitään sanonut, enkä ole kysynyt.
N47
Useimmiten ei ole yhteensopivuuden kanssa ollut ongelmia, vaikka tietysti erilaisia naisia on tullut vastaan, joillakin tiukempi ja joillakin vähemmän mutta ei häiritsevästi. Mutta yhdellä tinderistä tapaamallani oli niin löysä, että tapailu katkesi minun puoleltani pitkälti sen takia. Kun ei se vaan tuntunut miltään, todellakin se kuuluisa 'patonki porttikongissa' olo. Hän kyllä tiesi itsekin, otti sen itse puheeksi kun ensin kerroin vaan epämääräisemmin että fyysinen puoli ei nyt oikein natsannut. Eli varmaan tuo on asia jonka nainen voi tiedostaa ja joka voi häiritä suhteiden muodostamista. Itseä lähinnä harmitti hänen puolestaan.
Vähän tabu asia tämä naisten koko tuntuu olevan, vaikka minusta on maailman luonnollisin asia että värkkejä löytyy erilaisia niin miehiltä kuin naisilta. Absoluuttisella koolla ei lopulta ole väliä kunhan kahden ihmisen välineet ja niiden käyttö on sen verran yhteensopivat että tyydytys löytyy. Lantionpohjaharjoituksilla voi tarvittaessa nainen hieman muuttaa tilannetta, miehellä aika vähän tehtävissä. Maailman typerin aihe ilkkua suuntaan tai toiseen
Minun Evian-pulloa muistuttavalle kalulle mikään pimpero ei ole liian löysä.
-Mies 89v
Mulla oli löysäpillu vähän aikaa naisena. Hyvä kroppa mutta löysäpillu. En voinut sietää sitä. Olen isokaluinen, ei se siihen kaatunut. Aina on kiitelty kokoa ja muuta.
Vierailija kirjoitti:
Minun Evian-pulloa muistuttavalle kalulle mikään pimpero ei ole liian löysä.
-Mies 89v
Vieläkö seisoo tuon ikäisenä?
N78
No voinko nyt jotenkin testata itse että olenko löysä!? Mulla ei ole kumppania keltä kysyä. Mikä olisi hyvä väline mittaamaan vaginan tiukkuutta tai löysyyttä?