IL: Kaikki tietävät, että Ukrainassa on länsimaisia erikoisjoukkoja. He eivät vain ole tunnustaneet sitä virallisesti, lähde sanoi lehdelle.
Paljon siellä on suomalaisia?
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/b1a3c190-e2c2-401c-9460-fe490036b107
Kommentit (62)
Minulle taas eräs lähde on kertonut että sinne on ukrainalaisten avuksi lähtenyt amerikanmaalta eräs alkuperäiskansoihin kuuluva punanahka ja se leikkaa irti jokaisen rssän munanahka. Lähdettä en toki paljasta kuten ei paljastettu aloituksen linkissäkään. Eräs toinen varma lähde jota en paljasta on kertonut että ensiviikolla sinne menee ufomies joka kaikki lentotemput ties.
Siellä on tapettu korkea-arvoisia lännen upseereja lähes alusta asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä ei tiedä onko siellä kaatunut näitä. Kaikki salataan. Venäjän iskut kuitataan kaikki "siviilikohteisiin" osuneina, vaikka on mahdollista että hekin ovat ajoittain osuneet ihan sinne minne hakivatkin. Kyllä rysssilläkin tiedustelu pelaa.
Ok, kaali-iigor.
Lääkkeet. Joko hyvällä tai sitten pahalla. Okei? Voit mennä.
Se ei ole uutta että te rysyt uhkaatte jonkun myrkyttää. Okei? Sinä et voi mennä, olet suorittanut laittoman uhkauksen ja joudut vastaamaan teoistasi virkavallalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitetaa uudestaa lampaiden kiusaks
Tästäki mä oon sanonu koko sodan ajan. Täällä palstalla kaikki lampaat (taino se yksi) on ajanu mun kaikki kommentit alas ja haukkunu Ikoriks yms :D
Kokoajan paljastuu.
Kai sen nyt viddu sanoo järkikin. Muttakun te ette koskaan ajattele järjellä, vaan sillä mitä joku vidun Iltalehti ja niiden "asiantuntijat" sanoo.
Mikään ei ole säälittävämpää kuin joku tolvana jankkaamassa että mitäs minä sanoin.
Voi jestas. Sinä oot oikein sanonut. Jepjep. Moni meistä ajattelee asioista yhtä sun toista, muttei jankkaa niitä vauvapalstalla. Eikä varsinkaan jankkaa että minäpä tämän tiesin.
On, säälittävin olet sinä joka ensin väittää kaikkea venäjäpropagandaksi, ja sitten kun sitä
Ei, kyllä se säälittävin olet sinä joka täällä olet kaksi vuotta jankuttanut aamusta iltaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitetaa uudestaa lampaiden kiusaks
Tästäki mä oon sanonu koko sodan ajan. Täällä palstalla kaikki lampaat (taino se yksi) on ajanu mun kaikki kommentit alas ja haukkunu Ikoriks yms :D
Kokoajan paljastuu.
Kai sen nyt viddu sanoo järkikin. Muttakun te ette koskaan ajattele järjellä, vaan sillä mitä joku vidun Iltalehti ja niiden "asiantuntijat" sanoo.
Mikään ei ole säälittävämpää kuin joku tolvana jankkaamassa että mitäs minä sanoin.
Voi jestas. Sinä oot oikein sanonut. Jepjep. Moni meistä ajattelee asioista yhtä sun toista, muttei jankkaa niitä vauvapalstalla. Eikä varsinkaan jankkaa että minäpä tämän tiesin.
On, säälittävin olet sinä joka ensin väittää kaikkea venäjäpropagandaksi, ja sitten kun sitä
Oletko sekaisin? Tuo oli minun ensimmäinen viestini tähän ketjuun.
Sinä taidat olla yksi ketjun raivohulluista, jotka eivät kykene järkevään keskusteluun missään
Vähintää 13 kpl sankarivainajia Suomesta, fransmanneja meni yhessä laakissa 60 kpl, polakeita on lukematon määrä, paljon on menny myös jenkkejä, engelsmanneja ja kanadalaisia. Kolumbiasta ja muitakin latinoita on siellä heilumassa ja raatoina.
Ei tässä ketjussa ole kuin yksi raivohullu ja se on tuo spämmäävä russakkamielinen vkk pelle.
Vierailija kirjoitti:
Vähintää 13 kpl sankarivainajia Suomesta, fransmanneja meni yhessä laakissa 60 kpl, polakeita on lukematon määrä, paljon on menny myös jenkkejä, engelsmanneja ja kanadalaisia. Kolumbiasta ja muitakin latinoita on siellä heilumassa ja raatoina.
Lähteenäsi varmaan toimi vodkapullon pohja? Vodka oli tietenkin niin sakeaa että piti juoda se pois ennen kuin näki lukea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti on ja lisää lähetetään. Venäjä on tuhottava tällä kertaa lopullisesti.
Natohaukka spotattu?
mehän olemme kaikki 'NATOhaukkoja', paitsi rysssssämieliset...miksi koet sen jotenkin itsellesi vieraaksi
Vierailija kirjoitti:
Minulle taas eräs lähde on kertonut että sinne on ukrainalaisten avuksi lähtenyt amerikanmaalta eräs alkuperäiskansoihin kuuluva punanahka ja se leikkaa irti jokaisen rssän munanahka. Lähdettä en toki paljasta kuten ei paljastettu aloituksen linkissäkään. Eräs toinen varma lähde jota en paljasta on kertonut että ensiviikolla sinne menee ufomies joka kaikki lentotemput ties.
ja se onkin tämmöinen, joka pistää kremlinsint päreiksi...
https://www.youtube.com/shorts/yI0nmxCiJ1U
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti on ja lisää lähetetään. Venäjä on tuhottava tällä kertaa lopullisesti.
Voiko tämän tyhmempää kommenttia olla.
Se tietää 3. maailmansotaa.
Idi ootti!
Minä en ainakaan ole valmis henkeäni heittämään jonkun kälysen Ukrainan takia, joka on maailma toiseksi korruptunein maa heti rys..sän jälkeen.
Ukraina on ihan samaa pashaa kuin rys,,sä mutta et paketissa!
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Idi ootti!
Minä en ainakaan ole valmis henkeäni heittämään jonkun kälysen Ukrainan takia, joka on maailma toiseksi korruptunein maa heti rys..sän jälkeen.
No nuo Sanomatrollit jauhaa aina sitä mitä niitä on käsketty jauhamaan, ei ne osaa itse ajatella mistään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Idi ootti!
Toivottavasti rys_sä voittaa sodan pian, kun Ukraina ei sitä tajua lopettaa/sopia. Menettävät koko maansa vielä.
Loppuisi tuo tappaminen, puolin ja toisin.
Ja vitut me täällä Ukrainassa olla, eikä mitään erikoisjoukkoja. Meillähän on siviilivaatteet ja ollaan telttaretkellä ottamassa luontokuvia ja kalastetaan.
Venäjä poistuu sieltä nyt vaan välittömästi ja maailmanrauha paranee huomattavasti..
Vierailija kirjoitti:
Siellä on tapettu korkea-arvoisia lännen upseereja lähes alusta asti.
Joo, ihan varmasti kakki-iigor. Mitään todisteita sinulla ei toki hevonpaskasi tueksi ole eikä tule. 😂
"Yksi tyyppi tuli ja rikkoi salassapitomääräyksiä. Menetti SEAL-eläkkeensä ja muut tiimin jäsenet käänsi selkänsä koska petti koodin."
Mistä te tätä höyryävää hevonpaskaa oikein keksitte? Bin Ladenin likvidoineesta tiimistä useampikin jäsen on kirjoittanut operaatiosta kirjoja, artikkeleita ja antanut haastatteluja.
Minkähän maalaisia sotilaita ja aseita siellä itämaan puolesta taistelee?Niistähän ei kerrota .Turha täälläkään on niistä kertoa.Kierous leviää ei ole vain yhden maan oikeus.