Vuokraisäntä vaatii pesemään kerrostalon ikkunat sisältä ja ULKOA?
Onko tuo nyt ihan laitaa? Ulkona käy vihmovan kylmä tuuli ja vuokraisäntä vaatii pesemään ikkunat ennenkuin muutetaan. Sanoi että pese spriillä kun sanoin että vesi jäätyy samantien ikkunaan. Ei edes ole mitään ihmeellistä sotkua, vaan normaalit ikkunat jotka pesin kesällä.
Kommentit (26)
Minulle taas sanottiin, että liian vaarallista pestä ikkunoita ulkoapäin, älä pese. Olin muuttamassa pois kuudennen kerroksen asunnosta.
Jos AP on muistanut pestä ikkunat kesällä eikä ole laiminlyönyt ikkunoiden pesua vuosikausia, niin talvella ikkunoita ei tarvitse pestä muuttaessa. Pelkästään sisäpuolelta pesu riittää
Tämä heille tiedoksi, jos tulevat jälkikäteen tätä lukemaan. Aloitushan on melkein 2 vuotta vanha jo
Vierailija kirjoitti:
Täällä nämä asiaan alapeukuttaneet ovat juuri niitä paskoja vuokralaisia, joiden jäljiltä asunnon on kuin sikolätti. Minä maksatan aina vuokralaisella uudelleen siivouksen, jos ei ole kunnolla tehty.
Kun seuraava vuokraisäntäkanditaatti soittaa edelliselle vuokraisännälle, niin kaikki kerrotaan rehellisesti. Niin hyvät kuin pahat.
Ei anneta vahingon kiertää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai täytyy ikkunat pestä kun muuttaa👍
Minä kakkaisin jonnekin piiloon läksiäislahjaksi vaikka sinne ikkunoiden väliin
Kesällä laitettiin vartiokopin patterin taakse sinappia. Syksyllä uudet sotilaspoliisit laittoivat patterit päälle. Tuli kuulema melkoiset käryt...
Ei kyllä yleensä talvella vaadita pesemään. Melko mulkku vuokranantaja.