Metforem sivuoireita
Muita, joille Metforem aiheuttaa kouristuksia alavatsaan? Toimii hyvin verensokerin tasaajana ja aloitus ajan vatsaoireet ovat hellittäneet.
Olen käyttänyt kolmisen kuukautta, edelleen alavatsa on ajoittain arka.
Kommentit (6)
Ei oo ollut mitään ongelmia. Vaikka sedältä sain kuulla kauhutarinoita kuinka siltä oli ollut pakki ihan sekaisin.
Oothan ottanut ruuan jälkeen etkä tyhjään vatsaan?
Annostus pitäisi aloittaa pienellä yleensä vain iltaisin, sitten lisätä pikkuhiljaa että vatsa tottuisi.
Alusta saakka ei ole ollut mitään ongelmia Metforemin kanssa. Otan sen aina ruoan yhteydessä, en koskaan tyhjään vatsaan. Kahdesti päivässä menee mulla.
Ensimmäisen viikon aikana meni joka yö vatsa sekaisin ja kipristeli/kouristeli pitkään ennen sitä, lievää pahoinvointia oli vielä toisen viikon. Sen jälkeen kaikki oireet hävisivät.
Hankala ajoittaa aina ruuan yhteyteen. Yleensä otan aamupalan jälkeen, ongelma on illalla. En tykkää syödä illalla. Pitäisikö ajoittaa lounaan yhteyteen, jonka tykkään syödä noin klo 13. Lounas on minulle päivän pääateria ja ainoa lämmin ateria.
Mulla oli sama kuin jonkun sedällä, pari ekaa viikkoa oli vaikeaa. Onneksi sitten tasaantui. Yleensä otan iltatabletin banaanin tai juustopalan kanssa.
Keksittekö muita kikkoja?
Itselläni ei. Puhu lääkärisi kanssa, tuohan on epämiellyttävä oire.