Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kenelläkään papa näytteen otto sattunut?

Vierailija
15.01.2007 |

Näyttenottaja totesi kylmästi, että ettei vain olisi jotakin muutoksia kun noin kovin sattuu.. Tuli aika pelottava tunne.... Ikinä ei ennen ole papa sattunut!!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirvelee tai miten sen nyt sanoisi.

Vierailija
2/8 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tullut vertakin=(

Eikä silti ollut mitään muutoksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen ei ole sattunut, tosin ennen on ollut eri lääkärikin.. Mä luulen, että mulla sattui siksi, koska näytteen ottanut lääkäri oli tosi kovakourainen. Siinä makoillessani irvistelin, ja lääkäri sanoi vain hoitajalle, että " ohhoh! No tuli ainakin hyvä näyte" . Mietin siinä hetken, että mistähän oli kyse, ja se paljastui sitten heti siinä noustuani -oli ottanut sitä papakoetta vähän rajummanpuoleisesti, kun tiputtelin verta..

Niin, ja mulla ainakin papa oli puhdas myös tolla kertaa, kuten aina. Joten älä ap ainakaan tuosta vielä mitään johtopäätöksiä tee..

Vierailija
4/8 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilkeän tuntuista. säikähdin vain eniten noita kommentteja....

ap

Vierailija
5/8 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

näytteenottaja.

Kyllä se vaan on näytteenottajasta ja " potilaan" herkkyydestä kiinni sattuuko vai ei. Monen asian summa....

Eihän se näytteenotto koskaan kivaltakaan tunnu.

Itse otan papoja työkseni ja tunnen asian osaavan. Silti silloin tällöin joitakin alkaa heti sattua ja melkein itkevät tutkimuspöydällä. Olenkin tullut siihen tulokseen että jokaisen potilaa kipuherkkyys on erilainen jota pelko/jännitys vielä lisäävät . Plus kierron ajankohta myös vaikuttaa herkkyyteen.

Todella asiaton kommentti ottajalta. Ole rauhassa, ei kipu todellakaan ole merkki mistään pahemmasta.

Itselläni on aina ollut puhdas papa, ja silti silloin tällöin nipistää todella paljon kun papaa otetaan.

Vierailija
6/8 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä onko sillä mitään osuutta että olen jännittänyt tosi paljon. Viime kerralla ei tuntunut oikeastaan yhtään miltään, mitä nyt vastenmieliseltä vaan.

Vierailija
7/8 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavan kerran mieslääkäri otti näytteen eikä sattunut yhtään.

Vierailija
8/8 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja on muutoksia tullut myös myöhemmin ja sitten vasta onkin sattunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi