Kotiäiti Riina Myöhänen valitsi tietoisesti miehensä
Eli sellaisen miehen, joka käy töissä ja pystyy hänen kotiäitiytensä mahdollistamaan. Eikö puolisoksi pitäisi ottaa sellainen, jota rakastaa?
Kommentit (27)
Ajatelkaa, jos mies lähtee kävelemään. Tekevät avioehdon ha mies omistaa talon. Riina ei edes töihin pysty.
Yksi asia toisensa perään menee pussiin. Esim. Iltiksen haastattelussa sanoi että työtä tekevälle löytyy, nyt viimeinen ulostulo antaa kuvan että on asennevamma työntekoa kohtaan. ADHD ei poissulje työelämää. Moni nepsy on kova tekemään töitä.
Lisäksi surkuhupaisaa olla äitijeesus joka itkee siitä että lapsi on nukutettu päiväkodissa unille ja itkeä että te varmaan haluatte sen kanssa valvoa. Jälleen kerran pussiin meni. Hän ei koskaan väsy lapsiinsa, no mitä muutakaan on itkeä päiväunista jotka on tutkimustenkin mukaan lapselle hyväksi. Vaikka kuinka vanhemmat päiväunista vääntää päikylle niin fakta ei muuksi muutu. Lapsi tilaa yöunta nukkumalla päivällä. Vanhempi ei jaksa herätä lapsen kanssa aikaisin, että se siitä lapsentahtisuudesta. Poikkeus on poikkeus mutta tiedän valtavan määrän näitä. Se on vanhempien mukavuuden halua. Jos lapsi ulkoilee ja saa aktivointia niin todellakin sippaa päiväunille. Riina ei toimi siis näin.
Vierailija kirjoitti:
Tietoisesti voi valita rakkaudenkin.
Eihän tuo poissulje rakkautta. Itse olen kotirouva ja rakkaudesta menin naimisiin. Ehdoton kriteeri kyllä oli, että saan jäädä kotiäidiksi ja -rouvaksi. Näin olen aiemmillekin poikaystäville sanonut ja kolme oli yhteensä sitä mieltä, että asia on ok. Yksi tuli toisiin aatoksiin lopulta ja suhdekin sitten loppui. Toisen kanssa minun tunteet latistui. Kolmannen kanssa natsasi sitten molemmat, mutta se täytyy myöntää, että pitkään piti etsiä.
En tajua miksi haukkuu päiväkotia kokoajan. Ihan kun ne olis jotain kidutuslaitoksia.
Nyt sanoo, että kun lapsilisä loppuu, niin lapsi vaan omilleen elämään.
Vierailija kirjoitti:
Naiset valitsevat kyllä puolisonsa ihan väärin. Ulkonäkö ym perusteella. Itse valitsin sillä perusteella, että on opiskellut kunnon ammatin ja käy töissä. Ja luonne on kiltti. Mitään jännä-äijiä ei voinut ajatellakaan perheen perustamiseen. On kiva tuntea olevansa rakastettu ja tietää tasan että ei tule mitään outoja yllätyksiä. Kivoja juttuja kyllä.
Ei ole mitään syytä tinkiä ulkonäöstä, vaikka haluaakin hyvän ja luotettavan miehen. Eivät hyvät ominaisuudet automaattisesti puutu komealta mieheltä.
Olen aina tehnyt valintani vahingossa, vaimo, työpaikka, auto, asunto jne. kaikki olen valinnut tietämättäni.